Wolt, Foodpanda milyen fizetést érhetek el?
Megannyi cikket lehet olvasni, minden ember teljesen mást mond... 150 ezertől a millióig terjedő nettó fizetés...
Szeretnék csatlakozni valamelyik céghez, tanácsot szeretnék kérni azoktól akiknek van tapasztalata 2 céggel kapcsolatban.
Milyen járművel érdemes elkezdeni? Hogy zajlik egy felvételi? Valóban igaz, hogy az első időkben nem én kapom a jobb műszakokat?
Hétfőtől-péntekig tartó munkával nagyjából mennyi pénzt kereshetek?
Köszönöm :)
#10 Saját tapasztalatról írsz, vagy egy haverod mesélte, hogy ennyit keres?
Ténylegesen megkeresel havi 5-600 ezret normál biciklivel, vagy igazából kevesebbet dolgozol, csak "felszorzod", például úgy, hogy 120 óra alatt összejön 360 ezer?
Olyankor is megvan a 3000 Ft/órás átlag, amikor nincs annyi bónusz, mint télen?
Ha ilyen jól keresel, miért dolgozol ennyit? Hiszen fele ennyi munkával is vidámal megélnél, és sokkal több szabadidőd lenne.
Hány kilométert tekersz naponta? Mennyit alszol?
Kampányszerűen, csak pár hónapig dolgozol ilyen intenzíven? Vagy tartósan, akár egész évben?
#11
Természetesen saját tapasztalat.
Ténylegesen megkeresek ennyit, ezt úgy kell elképzelni, hogy átlagosan heti 5 napot dolgozom 10 órába. Hogy mikor melyik nap a héten az változó.
Tény, hogy télen jobban lehet keresni, mivel jóval kevesebb futár van kint mint nyáron. De nyáron legrosszabb esetben is a 2500as órabér kijön.
Most télen szinte nincs olyan nap hogy ne lenne meg a 3000/óra. Amikór pedig rájöttek a bonuszok akkor ezt az összeget duplázni lehetett.
Legutóbbi bonusznál 50 címnél +50ezret adtak. Persze ilyen magas mértékű bónuszok jó ha évente 2x lesznek, ami érthető is.
Azért dolgozom ennyit mert szeretem csinálni, imádok biciklizni, és persze motiváló a pénz is.
Napi 100km átlagban. Annyi "csalás" van a dologban, hogy én egy Merida speeder 200assal tekerek, amin egy Bafang rásegítéses átalakító szett van. Így azért könnyebben lehet bírni a napi akár 100kilómétert.
Szinte egész évben így dolgozom, nyáron szoktam kicsit lazábbra venni a dolgokat. Az évnek talán 2-3 olyan hónapja van amikor nincs meg a havi 200 óra.
Olcsóbb lenne egy használt robogó igen.
100-200ezerrel több egy ilyen bicikli, viszont ezt az összeget hamar visszahozza egy robogóhoz képest.
Az enyémböl kivan írva a 25kmhs tiltás. Így a 40-50kmhra is képes ha kicsit jobban megtekerem.
Valamint a robogónak magasabbak a fenntartási költségei is, ami futár üzemmódban magas is tud lenni, plusz ott az üzemanyag költség.
Volt egy kis idő hogy kipróbáltam a robogót, de nekem nem jött be annyira.
Számomra jobb érzés dolgozni rásegítéses biciklivel.
De ha valaki nem szeretne biciklizni a robogó is egy jó opció. Főleg ha egy kicsit nagyobb, megbízható robogóval teszi mindezt. Példáúl egy Honda PCX 125 szerintem jó választás lehet erre. Abba tényleg csak tankolni kell és kimegy a világból.
Viszont ezeket a kínai 50cm³ kerülném.
12, 14 Köszi a választ. Az első hozzászólásod csalóka, mert ott nem írtad, hogy valójában egy elektromos robogóval(!) egyenértékű járműved van, ami nem mellesleg jogilag is csalás, a rendőr simán megbüntethet érte.
Hatalmas különbség, hiszen normál biciklivel ez a kereset 'mission impossible'! Ráadásul ez a bónuszokkal megdobott téli bevételed, nem az éves átlag. A tiédhez hasonló sztorik nyomán születnek azok a hamis legendák, hogy biciklis futár is kereshet havi félmilliót.
Marad a kérdés: miért dolgozol ilyen sokat, ha fele ennyi munkával is arany életed lehetne?
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!