British Telecom L2 technical support specialist tapasztalatok?
Felvettek az adott pozícióra, és lenne pár kérdésem. A poziciom neve pontosabban 'customer service technical advisor', elvileg hálózatos problémákkal lesz kapcsolatos a munka, ez egy 3 műszakos SSC pozicio. Valakinek van a céggel tapasztalata, vagy esetleg az adott munkakörrel? CCNA vizsgám nincs (jelenleg arra tanulok), de azért nem vagyok teljesen elveszett a témában, junior sysadminként van tapasztalatom régebből.
Nem dolgoztam még SSC-ben, mire számítsak? Magáról a cégről jókat hallottam eddig csak. Néhány jó tanács? :)
Csapatfüggő, részletekbe nyilvánosan inkább nem megyek bele :D
Annyit, hogy ismerősöm egy évet volt ilyesmi pozícióban: volt, hogy semmit nem csinált egész nap, máskor meg még a szüneteket sem tudta kivenni annyi dolga volt és kipihenni sem tudta magát rendesen.
Utána inkább visszament az előző munkahelyére.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!