Egy légiutaskísérőkkel is foglalkozó konzorciumban dolgozó cégről tapasztalat?
Ezt legyél kedves végig olvasni, benne van az említett cég is úgy sejtem.
Nincs most munka, hiába mondják. Csak hülyítenek.
Ezt tényleg olvasd végig!
https://www.gyakorikerdesek.hu/uzlet-es-penzugyek__karrier-f..
A probléma már ott kezdődik, hogy a légiutas-kísérőket nem “kihelyezik” valahova, hanem te magad jelentkezel egy adott légitársasághoz képzésre. És az a képzés csak oda lesz jó, ha másik céghez akarsz menni, náluk is el kell végezned a sajátjukat. Nincsenek ilyen közvetítők, akiknek a tanfolyama érne is valamit, felesleges pénzkidobás elmenni rájuk.
Amit meg állítanak, az orbitális kamu. Valóban vannak még járatok kevés utassal, de gondolj bele józan paraszti ésszel: mégis kinek érné meg a TELJES korábbi járatmennyiséget üzemeltetni (majdnem) ÜRESEN?
Az Easyjet budapesti fapados járatokon hetek óta 10-20 ember utazott, de olyat is hallottam egy kollégától, amin csak ketten voltak. És ez az Easyjet, ami valaha tömve volt. A Wizzairnak, Ryannek szintén vannak 20-30-as létszámmal repülő gépeik. Azt remélem, mondanom sem kell, hogy ezek a töltöttségek már bőven a ritkított menetrendben vannak/voltak (múltidő azért, mert már töröltek egy rakás járatot megint). Képzeld el azokat a cégeket, akik eleve nem is tudták gyakran megtölteni a gépeket.
Reptéri dolgozó
Legyél már szíves elolvasni, amit írtam. Rászántam az időt. De leírom a lényeget: NINCS SZÜKSÉG ÚJ LÉGIUTAS-KÍSÉRŐKRE.
Mert éppen túlél az ipar, a meglévőket is elküldték gyakran.
Ráadásul már ne haragudj, de egy takarítónő munkájának a specifikussága összehasonlítható szerinted egy stewardessével?
Ez most nem lenézés, mielőtt ezzel jönnél. De takarítani ugyanazokkal a technikákkal kell nagyrészt (a speciális eseteket, pl alpinista ablaktisztítás kivéve, de az nem hasonlítható össze egy mezei takarítással), néhány változtatást meg egy nap alatt megtanítanak. Tudom, mert voltam takarítónő.
Ellenben a stewiknak minden egyes géptípusra külön szakszolgálati engedély kell, mert pl máshol vannak a gép biztonsági berendezései. Itt kezdődik. Aztán folytatódik, hogy minden cég másmilyen szokásokat követ pl a fedélzeti szervíz, árusítás kapcsán. A külső megjelenés terén is vannak, akik szigorúbbak, “különcök”. Ezeket nem pár óra megtanulni.
Szóval nem, nincs olyan, hogy téged most kiképez ez a (kamu) cég és te ki leszel helyezve mondjuk a Ryanairhez, aztán ha törlik a járatokat, akkor semmi baj, holnap kezdhetsz a Wizznél. De még ha ryanaires képzéssel mész át a Wizzairhez, az sem elég, el kell végezned a sajátjukat. Amit nem fognak indítani egyhamar, mert nem kell ember. Sem hozzájuk, sem máshova.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!