Egy légiutaskísérőkkel is foglalkozó konzorciumban dolgozó cégről tapasztalat?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ezt legyél kedves végig olvasni, benne van az említett cég is úgy sejtem.
Nincs most munka, hiába mondják. Csak hülyítenek.
Ezt tényleg olvasd végig!
https://www.gyakorikerdesek.hu/uzlet-es-penzugyek__karrier-f..
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
A probléma már ott kezdődik, hogy a légiutas-kísérőket nem “kihelyezik” valahova, hanem te magad jelentkezel egy adott légitársasághoz képzésre. És az a képzés csak oda lesz jó, ha másik céghez akarsz menni, náluk is el kell végezned a sajátjukat. Nincsenek ilyen közvetítők, akiknek a tanfolyama érne is valamit, felesleges pénzkidobás elmenni rájuk.
Amit meg állítanak, az orbitális kamu. Valóban vannak még járatok kevés utassal, de gondolj bele józan paraszti ésszel: mégis kinek érné meg a TELJES korábbi járatmennyiséget üzemeltetni (majdnem) ÜRESEN?
Az Easyjet budapesti fapados járatokon hetek óta 10-20 ember utazott, de olyat is hallottam egy kollégától, amin csak ketten voltak. És ez az Easyjet, ami valaha tömve volt. A Wizzairnak, Ryannek szintén vannak 20-30-as létszámmal repülő gépeik. Azt remélem, mondanom sem kell, hogy ezek a töltöttségek már bőven a ritkított menetrendben vannak/voltak (múltidő azért, mert már töröltek egy rakás járatot megint). Képzeld el azokat a cégeket, akik eleve nem is tudták gyakran megtölteni a gépeket.
Reptéri dolgozó
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Legyél már szíves elolvasni, amit írtam. Rászántam az időt. De leírom a lényeget: NINCS SZÜKSÉG ÚJ LÉGIUTAS-KÍSÉRŐKRE.
Mert éppen túlél az ipar, a meglévőket is elküldték gyakran.
Ráadásul már ne haragudj, de egy takarítónő munkájának a specifikussága összehasonlítható szerinted egy stewardessével?
Ez most nem lenézés, mielőtt ezzel jönnél. De takarítani ugyanazokkal a technikákkal kell nagyrészt (a speciális eseteket, pl alpinista ablaktisztítás kivéve, de az nem hasonlítható össze egy mezei takarítással), néhány változtatást meg egy nap alatt megtanítanak. Tudom, mert voltam takarítónő.
Ellenben a stewiknak minden egyes géptípusra külön szakszolgálati engedély kell, mert pl máshol vannak a gép biztonsági berendezései. Itt kezdődik. Aztán folytatódik, hogy minden cég másmilyen szokásokat követ pl a fedélzeti szervíz, árusítás kapcsán. A külső megjelenés terén is vannak, akik szigorúbbak, “különcök”. Ezeket nem pár óra megtanulni.
Szóval nem, nincs olyan, hogy téged most kiképez ez a (kamu) cég és te ki leszel helyezve mondjuk a Ryanairhez, aztán ha törlik a járatokat, akkor semmi baj, holnap kezdhetsz a Wizznél. De még ha ryanaires képzéssel mész át a Wizzairhez, az sem elég, el kell végezned a sajátjukat. Amit nem fognak indítani egyhamar, mert nem kell ember. Sem hozzájuk, sem máshova.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!