A kamionosok mire fel kapnak ennyi fizetést ellenben a diplomásokkal??
Nemrég mesélte egyik kamionos ismerősöm,hogy ő havonta 2000 eurót mindig megkeres,de általában többet.
Egyébként tényleg szép bmwje van,kertes hàzuk
Fehérvàron,szóval nem hiszem,hogy hazudna. A felesége nem dolgozik semmit és így is bőven jól élnek.
De kérdem én,hogy diplomásként miért keresem ennek az 1/3 át?
Nem pofátlanság ez egy kicsit,hogy egy olyan ember,akinek annyi dolga van,hogy tekerje a kormányt egész nap,jóval többet keres tőlem?
Holott én 5 évig tanultam az egyetemen,2 nyelven beszélek ráadásul.
Ennyi erovel a pilotakra is kiakadhatsz, akik ket millio forintot keresnek, aztan igazabol amig eljutnak A-bol B-be, kb 30 perc melojuk van, amig felszallnak meg le, menet kozben max figyelni kell, de ha ketten vannak lehet kozben aludni, kartyazni, kajalni, stb :)
A lehetoseg adott, hogy tanulj valami mast, amivel tobbet keresel.
Tisztába vagy milyen a nemzetközi kamionos élet??
Szinte egész nap monoton mész a pályán 90km/h-val a kötelezően megszabott pihenőket ki kell venni ,mert ha nem akkor megbüntetnek. Nincs életed, nincs családod, nincs haverod, nincs semmid, csak vezetsz. Szerinted az olyan jó élet, hogy csak vezetsz egész nap szinte? Nem tudsz normálisan fürödni, enni, meg semmit se.
12-es és 13-as vagyok.
23-as, reálisan látod a dolgokat. Én is erről írtam a hozzászólásomban. A kérdező eleve azt írta, hogy az ismerőse 2000 eurót minimum, de általában attól többet keres. 350 Ft-os árfolyammal számolva az 700 000 Ft. De mivel azt írta, hogy általában többet, akkor azt jelenti, hogy 700 000-nél is többet keres. Ezek után nehéz elhinnem, hogy magyar cégnél dolgozik az ismerőse. Vagy pedig, ha mégis, csak nagyot lódított neki, hogy mennyit keres, valójában meg kevesebbet. Mondjuk ezt az eurós dolgot sem értem. Ha magyar cégnél dolgozik, miért euróról beszél?
Magyarországon azok is csak 600 000 körül keresnek maximum, akik 3-4 hetet egyhuzamban úton vannak. Viszont utána meg ott van az, hogy otthon van X időt. Akkor arra a hónapra meg már a 600 000 sem jön össze.
#24 Pontosan, utolsó mondatodban megfogtad a lényeget. Egy olyan hónapban ahol van egy teljes munka hét pihenő, már csökken a fizu.
Egyébként legtöbb helyen minimálbért adnak a munkaszerződésben, és km után van a bónusz, 30-40 ft körül. Átlagosan 8-10 ezer km-t mennek egy hónapban. Az minimálbér + 9000*35 ft (közepes összegekkel számolva 420-430 eft nettó). Ahhoz hogy meglegyen az 500 nettó, 12 ezer km fölött kell menni, 600 nettóhoz pedig kb. 14 ezer km-t. Az nagyon sok, napi 500 km ha heti 1 pihenő napot tart, az csak úgy tartható ha wc-re sem állnak meg a munkaidejükben. Tegyük fel létezik olyan cég aki odaadja a 40ft/km bónuszt, akkor vagy 670 nettónál, ami még mindig nem 2 ezer euró, de hogy ezt nem csinálod meg egymás után kettő hónapban 0 pihenőnappal, az is biztos. Kamionozással egy relatíve jó km díjas cégnél sok de még reális munkával 500-550 eft nettó az a fizetés amit ma meg lehet keresni egy magyar vállalkozónál. Ami egyébként nem egy rossz fizetés, de ha azt nézed hogy dolgozol érte 260-280 órát egy hónapban, kb. 2 eft nettó órabér jön ki. Ha azt nézed hogy mennyi időt töltesz a munka miatt távol, akkor meg 1 eft sincs. Ezt bármilyen szakmunkával meg tudod keresni alkalmazottként úgy, hogy minden este a saját ágyadban alszol.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!