Ilyen miatt lehetne fogyasztóvédelemhez fordulni?
Az Unixnál vásároltam egy alkatrészt az autómhoz, azonban ez az alkatrész fizikailag nem fér bele az autómba, annak ellenére,hogy ők erre az autóra árusították.(minden adat stimmel a forgalmim szerint)
Két szerelő is megnézte, nekik is ezt adja ki, és megmondták,hogy ez fixen nem erre való, hiába hirdetik erre a típusra.
A probléma, hogy az Unix a saját termékeire egy vonalkódos matricát ragaszt ami már rég nincs meg.
Viszont számlával tudom igazolni,hogy ott vettem.
Az alkatrész sértetlen, eredeti állapotban van ahogy vettem.
Mégsem akarják visszavenni a matricájuk hiánya miatt, még garanciálisan sem.
Számomra ez irreleváns, és nem tudom megérteni.Sehol sem hívták fel rá a figyelmem,hogy a vonalkódos matricát meg kell őrizni, és nem értem,hogy egy számla miért nem elég ehhez?
Nincs ilyen vonalkódos baromság.
Kicsit levelezz velük, Békéltető testületnek írj utána. A részleteket elmagyarázzák.
Jah és a két szerelőtől kérj szakvéleményt!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!