Garancia visszautasítása?
Figyelt kérdés
Sziasztok! Vásároltam 2honapja egy JBL Xtreme hangszórót aminek az egyik reklám forgása az volt, hogy ha koszos, homokos tegye a csap alá és mossa le. Igyis tettem, alaposan lemostad, csatlakozókat az erre kitalált cipzárral lezartam. Csak hogy a töltést nem vette fel. Ezért visszakuldtem a márka szervizbe, de csupa negatív velemeny van a szervizről hogy nem szeretnek garanciában javítani. Ha megtagadják a garanciát és azt mondják, hogy ezt vízbe tettem és nem lemostam ami nem igaz akkor mivan? Vagy neki kell bizonyítani, hogy vízbe tettem és nem nekem hogy nem? Erre van valamilyen jogszabály? A hangszóró cseppallo ezért csak lemosni lehet.2018. júl. 30. 01:54
1/4 anonim válasza:
szerviz meg tudja állapítani, hogy beázott-e, mikroszkóp alá beteszik a műszaki cucc alaplapját, és világosan látszik rajta ilyenkor a korrózió, hogy rövidre záródott egy adott áramkör.
Ez nem hasra ütésre megy, hanem bizonyítékok alapján. Legalább is egy magára valamit is adó szervizben.
Az, hogy a sarki Juszuf GSM-ben mit csinálnak, az megint más kérdés.
2/4 anonim válasza:
Te is ilyen nyomoronc tini vagy, aki az utcán, buszon, mindenhol ilyen szemétládából tomboltatja a mocsadék zenéjét ami senkit nem érdekel?
3/4 anonim válasza:
Amennyiben úgy határoznak, hogy a te hibádból történt a károsodás, utána neked kell bizonyítani, hogy mégsem.
4/4 anonim válasza:
Kedves utolsó előtti ezt honan sikerült leszurni?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!