6. hó 10-én leadtam egy ismert elektronikai boltban a telefonom garanciáztatni, azóta semmi infó. Mit lehet tenni?
Figyelt kérdés
Többször is voltam a boltban, a szervízre hivatkoztak, hogy várják az alkatrészt. A garanciáztatásnál javítást írtak a papírra, de már a cserének, vagy a pénz visszafizetésnek is örülnék.
Mit lehet tenni ilyenkor?
2018. júl. 25. 19:07
1/2 anonim válasza:
Újra bemenni és közölni azt, hogy ez már túl hosszú.
Amennyiben a hónapban nem javítják ki, akkor kéred vissza a pénzed és ennyi.
2/2 A kérdező kommentje:
De nem akarom kivárni a hónapot sem! A héten se akarok többet várni. A kitöltött doksi szerint 07.08-án kész kellett volna lennie.
Mire hivatkozzak, hogy visszakérjem a pénzem (és vegyek másik telefont valami normális boltban)?
Van erre valami jogszabály?
2018. júl. 25. 19:45
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!