Miert mukodik az, ha egy termeket egy ismert emberrel reklamoznak?
pl en nem tudom miert akarnam megvenni jobban az otvaros pizzakinges pizzaszeletet csak azert mert egy kartonbol kivágott majka vagy caramel (roma enekes) a reklamja?
Vagy terepjaro miert lesz erdekesebb attol hogy a 80eves chuck norris van a plakaton
a milliomos szinesznok is biztosan a 800ftos sampont hasznaljak
de a legjobb mikor olyan ember a reklamarc akinek semmi kapcsolodasa sincsen a termekhez, pl hasznalt laptop uzletet miert kell rock enekessel reklamozni? :O
miert nem halt még ki ez a marketing fogas? gondolom mukodik, de miert?
Miért, mert sok átlagember szeretne olyan lenni, mint a híres ember, s azzal, hogy megveszi az általa reklámozott terméket, megvan benne az, hogy "ugyanazt a terméket használjuk" :-)
Mondjuk velem rosszul járnak, mert én életemben talán 2 olyan terméket vettem, amit reklám hatására vásároltam :D Immunis vagyok rá :D
tenyleg ilyen egyszeru a legtobb ember?
en sokaig nem tudtam elhinni h a legtobb ember még mai napig is nagyon nagyon egyszeruen gondolkodik es vegtelenul naiv, mintha az a par 10ezer ev miota intelligens az ember kevés lett volna hogy altalanossa valjon a populacioban
viszont az érzések tokeletesen mukodnek ezekben az egyszeru emberekben is, igaz erzesei még az allatoknak is vannak szoval ahhoz nem kell sok agy
mondjuk nekem az erzesekkel vannak problemaim jobban meg is vagyok love miatta mintha 80iqm lenne
A referenciaszemélyes hirdetéseknek 3 fő csoportja van:
1. Ismert ember
- például Béres Szandi fitneszmodell reklámozza a Floriol napraforgóolajat, vagy Beckham a kólát
2. Szakértő
- például fogorvos reklámozza az új csilivili elektromos fogkefét, vagy a mosógépszerelő a vízlágyítót
3. átlagember ("szomszéd Julcsi/Józsi")
- tipikusan ilyen, amikor mutatnak egy szép, boldog családot, ahol mindenki boldog, energikus, kicsattan az egészségtől >> és mondjuk valami multivitamint reklámoznak
- ilyen lehet még, amikor a kisgyerek fejreáll gördeszkával, megüti magát, és anyuka bekeni a duzzadt térdét flexagillal (vagy mi az a kenőcs?)
A referenciaszemélyes hirdetések bizalmat ébresztenek, szimpátiát keltenek, a pszichére hatnak.
Fogj egy marketingkönyvet, és olvasd el. Én aztodidakta módon tanultam, mert érdekelt, hogy hogyan, milyen módszerekkel b.asznak át. Megdöbbentő, hányféle módszer és kidolgozott technika van, hogy a sok marhától elszedjék a pénzét...
4-esnek és a kérdezőnek: épp most estem bele kis híján egy ilyen "nekem is kell" szituba, méretes lehúzással.
Bár ez az eset kicsit más, de ez is az emberek olyan tulajdonságát használja ki, hogy meg akarom szerezni, ami másnak is van:
https://www.gyakorikerdesek.hu/elektronikus-eszkozok__mobilt..
4-es, érdekes sztori, köszi, hogy megosztottad.
Sürgősen vegyél / kölcsönözz ki / tölts le egy marketing tankönyvet, lehetőleg egyetemi jegyzetet. A füled kétfelé fogállni, ha elolvasod, mik vannak.
És Jutúbon nézd meg a Kiszámoló előadásait.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!