Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Az emag.hu -nál cenzúrázzák a...

Stratega kérdése:

Az emag.hu -nál cenzúrázzák a negatív termékkritikát. Nektek is van ezzel kapcsolatban tapasztalatok? Melyik c webshop él még ezzel a pofátlan marketinggel? Vélemények?

Figyelt kérdés

Gyanus volt nekem hogy a noname termékeket mindenki dicsérte de beugrottam és vásároltam.

Már az első bekapcsoláskor nem müködött a 'vésőgép'.

Korrektül indulatok nélkül leírtam a terméknél véleménynél , de nem jelent meg. Én máshol ilyen cenzúrát még nem tapasztaltam.



2017. szept. 23. 13:20
 1/5 anonim ***** válasza:
Én olvastam már ott negatív kritikákat terméknél. A véleményed nem azonnal jelenik meg, hanem 1-2 nappal később. Át szokta őket olvasni egy moderátor, hogy biztosan nincs bennem trágár vagy nem odavaló mondanivaló, és csak utána publikálják.
2017. szept. 23. 14:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

"Már az első bekapcsoláskor nem müködött a 'vésőgép'.

Korrektül indulatok nélkül leírtam a terméknél véleménynél "


És mondd, az Emagnak is megírtad, hogy nem működik a gép? És azt, hogy cserét kérsz vagy elállsz az adásvételtől?

És mit reagáltak rá?


Mert ha ezeket nem tetted meg, akkor azon sem csodálkoznék, hogy nem jelent meg a véleményed - ugyanis ha veszünk valamit és az nem jó, akkor először az eladónál reklamálunk és csak aztán, ha nem foglalkozik a reklamációval, írunk negatív dolgot.

A műszaki dolgoknak ugyanis megvan az a tulajdonságuk, hogy meghibásodhatnak - ellentétben pl. egy könyvvel - akár szállítás közben is.

2017. szept. 23. 14:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

Van egy külön garanciális megnevezés, ez a DOA (Dead on arrival), vagyis működésképtelenül érkezett. Ez tényleg

sok esetben a szállítás közben jön össze.

Ilyenkor azonnal fel kell venni a kapcsolatot az ügyfél-

szolgálattal, ezt bejelenteni, és kutya kötelességük cse-

rélni a terméket.

Ezért én nem írnék negatív kritikát a termékről, mert le-

het noname, de lehet Makita is vagy épp Hitachi, amik

azért komoly márkák, mégis láttam már ilyen hibát náluk.

2017. szept. 23. 17:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:

Teljesen korrekt volt az ügyintézés . Posta vissza , pénzvisszafizetés.

A véleményemben mindent korrektül leírtam , de 1 hét után se jelent meg. Szóval cenzura biztosan van. Szerintem korrekt az lenne ha kikapcsolnák ezt a funkciót ha nem akarnak minden véleményt megjeleníteni.

2017. szept. 24. 08:01
 5/5 anonim válasza:
Én a termék leírásnál vettem észre, hogy a negatívumokat előszeretettel kifelejtik. De ezt a marketplace-nél tapasztaltam.
2017. okt. 27. 13:57
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!