Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Baj-e, ha a webáruház rendelés...

Baj-e, ha a webáruház rendelés leadás után nem küld visszaigazoló e-mailt?

Figyelt kérdés
Mármint jogilag. Egy megrendelőlapot használnék, de rendelésleadás után csak én kapok igazolást e-mail-ben, a megrendelőnek csak kiírja, hogy rendelésed rögzítettük. Ez így rendben van-e?

2017. aug. 23. 17:50
 1/3 anonim ***** válasza:
Nincs rendben, kellene küldenie a webáruháznak visszaigazoló e-mailt. Ha később gond van akkor a vásárló a visszaigazoló e-mailel is tud reklamálni. A rendelési szám is megmarad az e-mailen míg a kiíráskor nem biztos hogy a vásárló külön rögzíteni fogja a rendelési kódját egy papíron.
2017. aug. 23. 17:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Nincs rendelési szám. Egyszerűen csak leadja az adatokat, amit a weboldal továbbít nekem e-mail-ben, neki meg kiíródik, hogy rögzítettük a rendelését.
2017. aug. 23. 18:01
 3/3 A kérdező kommentje:
Engem most csak jogilag érdekel a dolog. Tudom hogy problémás lehet utólag ha valaki megváltoztatja a véleményét, de most megpróbálnám így. Olcsó termékekről van szó, nem probléma ha meggondolja magát és esetleg mégsem kell küldenem a cuccot.
2017. aug. 23. 18:03

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!