Egy kínai webshop nem akarja visszavenni a hibás terméket amit küldtek és csak 30%-os visszafizetést ajánlanak. Fenyegetőzzek negatív visszajelzéssel vagy mit csináljak hogy küldjenek újat, vagy kifizessék a teljes árát?
Figyelt kérdés
2014. júl. 5. 10:14
1/2 anonim válasza:
Faradj be szemelyesen az ugyfelszolgalatra.
De most komolyan, mire szamitottal? Kinai webshopok mar csak ilyenek, olcson arulnak sz*rt, garancia meg ilyesmi ismeretlen fogalom.
2/2 anonim válasza:
Kínainak CSAK PAYPALLAL fizetünk!
Ha azzal fizettél akkor meg dispute oszt' csá, pp mindig a vásárló oldalára áll.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!