Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Ezt tényleg megteheti a Telekom?!

Ezt tényleg megteheti a Telekom?!

Figyelt kérdés

Van egy laptop előfizetésem náluk, minden honapban pontosan törlesztettem, azonban pénzügyi gondom akadt és a laptop havi tartozását az azt követő hónapban utaltam csak el, vagyis kb. huszonvalahány napot csúsztam, de törleszettem a lemaradásom.

Erre kaptam 18x 8500 Ft-os számlát, azt mondta a telefonos hölgy, hogy július 10-ig 196 876 forintot kell befizetnem, vagy végrehajtóhoz kerül az ügy! Felbontotta a Telekom a részletfizetési szerződést mert közel egy hónapot csúsztam anyagi gondok miatt, amit természetesen azonnal törlesztettem utána! Nem tudok ennyit összeszedni, 80 ezer forintos fizetésem van a férjemmel együtt, kérni sem tudok senkitől!

Ez valami beteg tréfa?! Valaki esetleg tudna segíteni, hogy erre tényleg van-e jogosultsága ennek a szolgaltatónak?

Hallottam már, hogy csak úgy csaltak ki pénzt a fizetőktől...ezt nem akarom elhinni, hogy megtörtént.


Köszönöm előre is a segítséget



2017. jún. 9. 18:05
1 2 3
 11/25 A kérdező kommentje:
Köszönöm 9-es!
2017. jún. 9. 19:27
 12/25 anonim ***** válasza:
25%
Amúgy még is hogy van 80e Ft-os fizetésetek a férjeddel együtt? Eleve milyen felelőtlen ember vállal ennyi bevétellel gyereket?
2017. jún. 9. 19:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/25 anonim ***** válasza:
72%
Többször hivatkozol arra, hogy te azonnal fizettél, holott egy hónapot csúsztál. Az egy hónapos késésnél milyen "azonnal"-ról beszélsz? Ezt egyáltalán nem értem. A szerződésben feltételezem le volt írva minden körülmény, és feltételezem tisztában voltál vele. Egyébként 1 hónap csúszás az eléggé durva szerintem. Egyszer én is csúsztam hitelfizetéssel, egyébként én is pont laptopra felvett hitel miatt. Én azt hiszem 1-2 nappal a határidő után tudtam fizetni, elszámoltam magam, hülye voltam. De én már emiatt az 1-2 nap miatt is teljesen be voltam sz*rva, hogy megfingat a bank. És egyébként tök jogosan tehette volna, de szerencsére nem lett belőle semmi. Ne haragudj, hogy ezt mondom, de egy hónapra nem igazán van mentség és az előttem szólok is csak a valós tényeket írták le, bármiféle rosszindulat nélkül.
2017. jún. 9. 19:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/25 anonim ***** válasza:
89%

Olvasd el a szerződést amit aláírtál!

Ha abban benne van, hogy X nap késedelem után felmondhatja a szerződést a T akkor ha ezen túl voltál, nincs mit tenni...


Esetleg menj be oda ahol kötöttétek a szerződést és személyesen próbálj velük beszélni. Kérj méltányosságot, és ha megadják, többé ne késs a részletekkel!

2017. jún. 9. 19:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/25 anonim ***** válasza:
70%

Szerintem alaposan nézd át a szerződésedet, abból fogod megtudni, jogos volt-e a szolgáltató lépése. Akár fordulhatsz ügyvédhez is, mert a szerződésbontás nem egészen egy hónap után számomra is durva lépésnek tűnik. Egy banki kölcsönnél általában 90 napja fennálló lejárt tartozás esetén szokott ilyen felmerülni.

Tény, hogy hibát követtél el, amikor a fizetési nehézségről nem tárgyaltál időben a szolgáltatóval. Ez lett volna a helyes eljárás:

[link]

2017. jún. 9. 19:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/25 anonim ***** válasza:
71%
Ugyvan, de mivel ezt leirtam már en is, azt kioktatasnak vegyi az "angyalka" 1 honap keses miatt nem mondanak fel semmit, ez biztos. 90 napnal mar hiheto. Van ott mas simlisseg is, csak arrol nem akar beszelni. Ennyi erovel tudod hany embernek mondanak fel a szerzodeset? Nem gyoznek a szolgaltatok...
2017. jún. 9. 20:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/25 anonim ***** válasza:
15%
Nagyon szomorú ez a sok rosszindulatú ember.
2017. jún. 9. 22:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/25 anonim ***** válasza:
58%
Ez nem rossz indulatusag, de huszonegynehany nap kesedelemert semmit nem mondanak fel, hacsak maskor nem fordult elo, esetleg valami indokot nem adnak ra. Rengeteg hitelem volt es van, de ilyen egyszer se volt, pedig vettem mar en is laptopot, autot, haztartasi eszkozoket, mobiltelefont es meg sorolhatnam. Az egeszen biztos, hogy 1 havi torleszto reszlet elmaradas miatt nem fog senki hiszteriazni, max figyelmeztetnek.
2017. jún. 9. 23:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/25 anonim ***** válasza:
21%
Az itteni emberek azzal mutatják meg hogy milyen erősek hogy mekkorát tudnak belerúgni egy földönfekvő emberbe, holott az igazi erő ahhoz kell hogy valakit felsegíts. Mindenki le tudja írni hogy "hát h-lye voltál és kész", de igazi segítséget már kevesen tudnak nyújtani.
2017. jún. 10. 08:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/25 anonim ***** válasza:
11%

Hát megteszi, mert megteheti, hiszen multi!


Én 8657Ft túlfizetésben voltam, mindig 1 hónappal előre fizetem a netem, tehát januárban kifizetem a februárt, februárban a márciust, stb.


Majd kaptam egy elb***-ott számlát 10e-el többről, mint a szokásos, felhívtam ügyfélszolgálatukat jeleztem, túlfizetésben vagyok + hibás összeg szerepel a számlán + előrefizetős vagyok + nem fogom ezt a számlát befizetni, hiszen még úgy is 3e Ft túlfizetésben maradnék


Azt mondta az ügyintéző, ha nem akarok, vagy nem tudok, akkor ne fizessek!


Erre a fizetési határidő lejárta után elszállt a netem, első pár napban nem is gondoltam arra, hogy kikapcsolták (volt egy értesítő, hogy 10 napos periódusban a felújítás miatt akadozni fog a működés), 2 hét után már televolt a t***öm, felhívtam őket, hogy mikor lesz már végre netem...


Az ügyintéző közölte, hogy nem fizettem és lekapcsolták, elbeszélgettem vele, közel 4,5 órám ráment, 8 alkalommal kapcsoltak át másik kollégához. Végül elnézést kértek, visszakapcsolták a netem, hiszen az adott hónapot már kifizettem előző hónapban, megértőek voltak bőszen elnézést kértek. Közölték küldik a korrigált számlát, súlyozva a jelenlegi számlaegyenlegemnek megfelelően, utalva itt a túlfizetésemre.


Majd a meglepi március elsején jött, ismét nincsen netem! Ismét kikötötték a vadbarmok! Lefutottam a köröket újra, közöltem megkaptam az új számlát, befizettem annak ellenére, hogy túlfizetésben vagyok, sőt a korábbi túlszámlázott összeget is befizettem már 4 napja!!! 23e túlfizetésben voltam!


Kérdeztem milyen kompenzációban részesülök a szolgáltatás kiesési idejére, nem tudott választ adni, visszakapcsolta a netem és elnézést kért!


Másnap ismét nincsen net, a szomszédnál sincs ismét egy felújítás, ismét eltelt 4 nap, de semmi előrelépés, újra futom a köröket hát megint lekapcsolták a vadbarmok! (23e Ft túlfizetésben vagyok és közel egy hónapig nem volt szolgáltatás sem!!!)

Visszakapcsolták, 2 napra megint nincsen netem, ne tudjátok meg mennyire gyűlölöm a telekomos vadbarmokat :)


Leszámláztak 5 db visszakapcsolást 5000Ft/db, közel 1 hónapig nem volt netem, a 23e túlfizetést szépen megették a ki és visszakapcsolgatások és még ráfizettem 2e-et!


Ha leírnám a véleményem erről a rabló bandáról, azért tuti börtön járna!

2017. jún. 10. 08:58
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!