Régen is ilyen jól szerveződöttek voltak a hivatalok vagy csak engem tisztelnek meg? + Hova forduljak.
Munkaügyibe 2 napja írtam levelet egy marha fontos ügyben, papírmunkához kellett VOLNA időpontot kérnem és ahelyett hogy leírta volna azt a fél sort hogy mikor mehetek elkéri a telefonszámomat hogy szóban mondja meg az ügyinténő, elküldtem neki és hiába várok 2 napja semmi, 7végével együtt és 2 nap alatt annyi levél érkezik oda hogy muszáj volt már elolvasnia az üzenetemet de nem hívott.
Másik kérdés a kiegészítéshez: Melyik illetékesnél jelentsem az esetet a munkaügyiben? Mert hogy lesz 1-2 szavam az ügyintézőről az biztos. Ma be is zárt a munkaügyis tehát ma se fognak hívni, 3. nap, Budapesten járunk. Ha meg elolvasta vagy 2 napja (ha elolvasta), akkor hogyan jutna eszébe fölhívni ha akkor csak bezárta a levelet vagy instant törölte ez a szemét? És ha én meg semmit se reagálnák, akkor tényleg hajlandó volna elszámolni a munkaügyi azzal a ténnyel, hogy lecsúsztam az ügyintézésről ami határidős mert ŐK NEM SEGÍTETTEK.!?
Az ügyintésési határidö a legtöbb helyen 30 nap, ez alatt kell reagálniuk a beérkezett levelekre.
Egy ilyen helyen nem csak a te leveled érkezik oda, hanem rengeteg másik is, és ezeket érkezési sorrendben dolgozzák fel - azaz akár hetekbe is telik, mire sorrakerülsz.
Ha meg emiatt lekésel valamiröl, az nem az ö, hanem te hibád, mert te nem kérted meg a szükséges adatot idöben.
És nem tudtál volna telefonon időpontot kérni?
Pl. holnap felhívhatod őket... Jó, tudom, az pénzbe kerül, de ha Neked fontos, akkor ennyit igazán érdemes áldozni rá.
Egy ügyintéző személlyel beszéltem a dologról. Azaz a munkaügyinek vannak alkalmazottjai és 1 személynek írtam pl. kisbéla@izé.hu, föl van osztva hogy x ügyfél tartozik 1 emberre hogy gyorsabban válaszoljon, így ha betelefonálnék az üggyel kapcsoatban azt se tudnák, miről van szó. Az az egy személy tudja, akivel lebonyolítottuk. Mármint hogy milyen papírok. A recepciós csak annyit tudna segíteni, hogy előhalássza ezt a jómadarat aki tesz az ügyfeleire, mert x ügyfél tartozik 1 munkatárshoz.
Valamint kéne, hogy hol érdemes reklamálni..:)
Na, akkor szedjük pontokba:
"Régen is ilyen jól szerveződöttek voltak a hivatalok ?"
- nem, régen, - mivel nem volt online ügyintézés- minden apróságért be kellett menni, hosszú fél órákat, órákat várni az utcán állva, forróságban, hidegben (nem vicc, komoly)
"2 napja írtam levelet egy marha fontos ügyben,"-
Ma hétfő van. Ha 2 napja írtad, akkor az szombat volt. Na jó, nem kekeckedek, nyilván pénteken írtad.
"lecsúsztam az ügyintézésről ami határidős"
Most tényleg, ha NEKED fontos és sürgős, akkor miért nem mész be?
"vagy instant törölte ez a szemét?"
ezt már inkább nem is kommentálom... nem csak a TE ügyed van. Neked fontos, Neked sürgős, akkor tegyél érte - ne várd a csodát.
Hidd el, nem kötözködésképpen mondom, hanem jó tanácsként : én így tudtam megvenni a lakásunkat,pedig majdnem kicsúsztam a határidőből, de addig jártam a hivatal nyakára, amíg csak sikerült kicsikarnom az illetékestől a szükséges papírt. Persze én nem úgy mentem be, hogy "ez a szemét", hanem kicsit más stílusban. Tudod, ott is emberek ülnek...
"hiába várok 2 napja semmi, !!!!!!!!!7végével együtt!!!!!!!"
De ha nem hajlandóak az ügyet bonyolítani akkor mit csináljak? Személyesen ott kérjek időpontot?!! Bemennék, és azt se tudnák mit akarok. Egy munkatársukkal beszéltem meg az egészet, azért van így hogy ha további kérdések vannak tudják miről van szó. A recepción senki se fog időpontot adni, mert csak az az EGY munkatárs adhat, vagy átküldheti az ügyet egy más munkatárshoz ami indokolatlan.
Kötelességük választani, számomra fontos, de ők kötelesek intézni.! Én elkövettem a részemet, írtam emailt, de egy időpontot telefonon kell közölni. >:@
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!