Hogyan működik a fogyasztóvédelem?
Karácsonyi csúcsszezon van. megértem, hogy ideges vagy, hátha nem kapod meg, de sajnos minden évben ez megy: Fekete Pénteken (mint Te is) annyi rendelést kapnak a cégek, hogy utána nem győzik a futárok.
Ezzel nem nagyon tud mit kezdeni a fogyasztóvédelem sem - sajnos van, aki januárban kapja meg a rendelt terméket.
Persze bejelentheted a fogyasztóvédelemnek, de az áruház nem ír ki garanciát arra, hogy x ideig, pl. karácsonyig megkapod, a futárcég meg főleg nem, mert ők csak közvetítenek. Agyon vannak terhelve, a múltkor beszéltem az egyikkel, hogy 130!!! címe van egy napra (BP) - és ez még 25.-e előtt volt. 12 órás munkaidőre vetítve óránként 10 cím, kb. 5 perc van egy címre, de úgy, hogy közben el is kell jutnia egyik helyről a másikra.
Tudom, ez Téged nem vigasztal, de sajnos ez van - nincs emberük a futárcégeknek ekkora hajtásra.
Biztos vagy benne, hogy a futárnál van a csomagod? Nincs olyan futárszolgálat, aki heteket ülne egy csomagon, sokkal valószínűbb, hogy még el sem indították.
Mond le a rendelést (élj az elállás jogával). Remélem nem előre fizettél.
A kérdésedre: a fogyasztóvédelemnek csak a neve van, tenni igazából nincs hatáskörük. Ha problémád van, lehet menni a békéltető testülethez, ez peren kívüli megegyezést jelent, ami viszont nem kötelezi semmire az adott céget.
1. válaszoló: A cég, akitől rendeltem az a szabályzatába kiírta, hogy minden terméket, amit Black Fridaykor rendelnek december 7-ig szállítják ki. Minden más terméket megkaptam csak ezt az egyet nem.
2. válaszoló: onnan tudom, hogy a futárnál van, hogy írtam a cégnek e-mailt, ahonnan rendeltem, illetve a futárszolgálat is elismerte, hogy náluk van csak ígérgették 2 héten át (sőt még most is), hogy majd holnap hozza a futár délelőtt. De semmi híre a csomagomnak. Ezek után ismét felvettem a kapcsolatot a céggel és elvileg ők is intézkedtek a futárszolgálatnál, de sehol semmi.. sajnos egy karácsonyi ajándék lett volna, de ahogy írtad, elállok a rendeléstől akkor.
Ha még olvassátok:
Íme a csomagom sorsa: [link]
Ugyan nem fizettem előre, de lehet valami kártérítést kérni a futárszolgálattól? Ugyanis a papírok megvannak arról, hogy a cégtől átvette a futárszolgálat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!