Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Hogyan működik a fogyasztóvéde...

Hogyan működik a fogyasztóvédelem?

Figyelt kérdés
Először is elnézést ha nem ebbe a kategóriába tartozik, de nem találtam jobbat. November 25-én rendeltem egy csomagot az internetről és ahonnan rendeltem az a cég át is adta a futárszolgálatnak, aki ma (12:19) sem hozta még ki. Hosszas e-mail levelezgetéseket folytattam le velük, ahol folyamatos ígérgetésekbe kezdtek, hogy majd holnap.. majd holnap... Én itthon voltam, és a csomag nem jött. Szeretnék egy lépést tenni, ami már komolyabb, ez pedig a fogyasztóvédelem. Hogyan működik ez a dolog? Bizonyítékként a levelezésünk tud szolgálni. Előre is köszönöm mindenkinek!

2016. dec. 19. 11:31
 1/4 anonim ***** válasza:

Karácsonyi csúcsszezon van. megértem, hogy ideges vagy, hátha nem kapod meg, de sajnos minden évben ez megy: Fekete Pénteken (mint Te is) annyi rendelést kapnak a cégek, hogy utána nem győzik a futárok.

Ezzel nem nagyon tud mit kezdeni a fogyasztóvédelem sem - sajnos van, aki januárban kapja meg a rendelt terméket.

Persze bejelentheted a fogyasztóvédelemnek, de az áruház nem ír ki garanciát arra, hogy x ideig, pl. karácsonyig megkapod, a futárcég meg főleg nem, mert ők csak közvetítenek. Agyon vannak terhelve, a múltkor beszéltem az egyikkel, hogy 130!!! címe van egy napra (BP) - és ez még 25.-e előtt volt. 12 órás munkaidőre vetítve óránként 10 cím, kb. 5 perc van egy címre, de úgy, hogy közben el is kell jutnia egyik helyről a másikra.

Tudom, ez Téged nem vigasztal, de sajnos ez van - nincs emberük a futárcégeknek ekkora hajtásra.

2016. dec. 19. 11:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

Biztos vagy benne, hogy a futárnál van a csomagod? Nincs olyan futárszolgálat, aki heteket ülne egy csomagon, sokkal valószínűbb, hogy még el sem indították.


Mond le a rendelést (élj az elállás jogával). Remélem nem előre fizettél.


A kérdésedre: a fogyasztóvédelemnek csak a neve van, tenni igazából nincs hatáskörük. Ha problémád van, lehet menni a békéltető testülethez, ez peren kívüli megegyezést jelent, ami viszont nem kötelezi semmire az adott céget.

2016. dec. 19. 12:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:

1. válaszoló: A cég, akitől rendeltem az a szabályzatába kiírta, hogy minden terméket, amit Black Fridaykor rendelnek december 7-ig szállítják ki. Minden más terméket megkaptam csak ezt az egyet nem.


2. válaszoló: onnan tudom, hogy a futárnál van, hogy írtam a cégnek e-mailt, ahonnan rendeltem, illetve a futárszolgálat is elismerte, hogy náluk van csak ígérgették 2 héten át (sőt még most is), hogy majd holnap hozza a futár délelőtt. De semmi híre a csomagomnak. Ezek után ismét felvettem a kapcsolatot a céggel és elvileg ők is intézkedtek a futárszolgálatnál, de sehol semmi.. sajnos egy karácsonyi ajándék lett volna, de ahogy írtad, elállok a rendeléstől akkor.

2016. dec. 19. 13:01
 4/4 A kérdező kommentje:

Ha még olvassátok:


Íme a csomagom sorsa: [link]


Ugyan nem fizettem előre, de lehet valami kártérítést kérni a futárszolgálattól? Ugyanis a papírok megvannak arról, hogy a cégtől átvette a futárszolgálat.

2016. dec. 19. 16:57

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!