Igaz-e, ha a bolt polcára az áru ki van téve egy bizonyos áron, akkor annyiért kötelesek odaadni nekem?
Egy héten belül kétszer jártam úgy, hogy a bolt polcára ki volt téve az adott áru egy bizonyos áron, és a kasszánál nem voltak hajlandóak odaadni azon az áron.
Pl.: Fél kilós bacon 399 HUF-ért, matrica ráragasztva, kasszánál nem adják annyiért, csak 999 HUF-ért.
Hajfesték 3 db egybe csomagolva 1599 HUF-ért kitéve a polcra, majd a kasszás közli 1 db kerül annyiba, csak rosszkor vettem le a polcról.
Ez hogy működik?
Melyik fogyasztóvédelmi jogszabály vonatkozik erre?
Boltvezető, vásárlók könyve, új bejegyzés a Homáron.
Más kérdés, hogy pár száz forintért megéri-e fillérb*szó vadászkodni. Ez legyen egyéni ízlés kérdése.
Kedves Mentalevélke01!
A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi LCV. törvény 14.§ (7) bekezdése értelmében több eladási ár vagy szolgáltatási díj egyidejű feltüntetése esetén a vállalkozás köteles a feltüntetett legalacsonyabb eladási ár vagy szolgáltatási díj felszámítására.
Mint már az előzőekben ajánlották Önnek, ilyenkor jeleznie kell a pénztárnál ill. a vevőszolgálatnál és kérnie a különbözet visszafizetését. Ha Önként nem teljesítik, írjon be a vásárlók könyvébe, melyre 30 napon belül írásban és érdemben kell választ kapnia.
A kereskedő nem hivatkozhat arra, hogy az akció már lejárt, mert ilyenkor köteles gondoskodni a hatályos árak kiírásáról. Ha az akciós ár adminisztratív hiba miatt kint maradt, köteles gondoskodni a mihamarabbi javításáról, de ha a vásárlás idején kétféle ár szerepelt ugyanazzal a termékkel kapcsolatban, köteles az alacsonyabb árat alkalmazni.
Ha úgy véli, hogy a kereskedő szándékosan megtéveszti a fogyasztókat az árak kiírásával, vagy megkárosította Önt, vásárlók könyvi bejegyzésére nem válaszolt határidőn belül, úgy panaszbejelentéssel élhet a lakóhelye, vagy a bolt székhelye szerint illetékes, fogyasztóvédelmi hatáskörben elsőfokon eljáró Kormányhivatalnál. ( [link]
Kérjük, hogy a fogyasztóvédelmi hatóság tanácsadó, tájékoztató tevékenységéről való visszajelzés érdekében - akár név nélkül - töltse ki az alábbi linken található, egy perces ügyfél elégedettségi kérdőívet: [link] Köszönjük!
Üdvözlettel: NFH Ügyfélkapcsolat
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!