Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Fogyasztóvédelem tud-e segíteni?

Fogyasztóvédelem tud-e segíteni?

Figyelt kérdés

Interneten rendeltem egy termeket, elore utalassal, viszont a kiszallitott termeknek koze nem volt ahhoz a kephez, amit a honlapon kozoltek rola, vagyis teljesen mast kuldtek ki. Raadasul ossze vissza van karcolva.


Irtam nekik, hogy elnek az elallasi joggal, amit ok csak akkor teljesitenek ha visszakuldom a termeket, viszont a posta koltseget nem akarjak allni, csak a vetelarat kuldenek vissza. Magyaran bukok ezer forintokat, mert ok konkretan megvezettek.

Fogyaszto vedelem tud ilyen esetben segiteni, esetleg hogyan lehetne nyomast gyakorolni a forgalmazora?

A valaszokat koszonom, elnezest az ekezetekert - telefonrol irok.


2016. okt. 7. 01:49
 1/3 anonim válasza:
61%
A postázást minden esetben neked kell állnod.
2016. okt. 7. 10:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
81%

Mielőtt a fogyasztóvédelemhez mennél, fontos lenne tudni, hogy milyen oldalon és kitől rendelted(magánember vagy cég?) Használt terméket vettél vagy újat?


A visszaküldés költségét valóban mindig a vevőnek kell állni, , s ráadásul úgy kell feladni (saját érdekedben), hogy biztosan megkapja az eladó. Pl. ha feladod sima levélként - mivel nem tudom, mi az, ezért írom ezt - és elveszik, akkor az eladó semmikor sem fogja visszafizetni Neked a pénzt, mert nem kapta vissza a terméket.

Ha viszont ajánlottan adod fel, (vagy csomag), akkor az átvételnél alá kell írni, így nyoma van, hogy visszaért.

2016. okt. 7. 11:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:

Köszönöm az eddigi válaszokat.


Konkrétan edénykészletről van szó, webáruházból rendeltem, ahol konkrét márka és típus nem volt egyértelműen meghatározva, leírva; viszont a mellékelt fotóról jól leolvasható a készlet valamennyi darabján a gyártó - egy elég minőségi (az asszony szerint, én nem értek hozzá). Csakis emiatt adtam le a rendelést.

Erre kiküldenek egy teljesen más márkájú terméket, darabszámra megegyezett ugyan, de utánajárva tudom hogy a fotón feltüntetett és a küldött márkájú termékek közt sokezer forintos különbség van.


Ezek nem kicsit érzem igazságtalannak, hogy nem elég hogy megvezetnek, még újabb költségbe vagyok kénytelen verni magam a cég vélhetően szándékos szemétsége miatt.


#2. válaszoló kérdésre válaszolva: csomagként adnám fel az anyagot, Postai futárszolgálattal, ahogy a cég küldte anno.

2016. okt. 7. 17:16

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!