Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » A csomagküldő szolgálat...

A csomagküldő szolgálat futárja köteles várni, ha én meg akarom nézni mi van a csomagban? Mit lehetne kezdeni ezekkel a bunkó alakokkal.

Figyelt kérdés
Rendeltem interneten egy porszívót. Mivel több mint 40 ezer forintba került magától értetődőnek tartom, hogy megnézzem benne van e a csomagban az adott eszköz illetve a számla. Amikor fizetés után kulturáltan megkértem a futárt, hogy várjon már 2 percet, csak megnézem benne van e a gép és a számla. Kijelentette, hogy nem köteles várni és lelépett. Egyből elküldtem a k... anyjába és közöltem, hogy panaszt teszek ellene. Persze nem csináltam semmit mert minden rendben volt, de ez baromi problémás szituáció. Bennem ott a para, hogy egyszer egy marék kavics lesz majd a rendelt áru helyett na akkor mivan? Aláírtam átvettem, aztán mehetek pereskedni meg bizonygatni, hogy nem volt benne a cucc.
2016. máj. 22. 09:42
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
71%
Úgy tudom, sérült csomag esetén köteles várni, míg kiderül, mi van a tartalmával.
2016. máj. 22. 09:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 anonim ***** válasza:
85%
Még ha köteles lenne is, neki semmi köze ahhoz, mi van a csomagban...
2016. máj. 22. 10:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/16 anonim ***** válasza:
100%
Nem kell megvárnia és ha átvetted, utána nem köteles visszavinni sem.
2016. máj. 22. 10:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 A kérdező kommentje:
Én megértem, hogy ezért nem felelős meg azt is, hogy időre ki kell szállítaniuk minden csomagot. De ugyanakkor a vásárló meg teljesen ki van szolgáltatva annak, hogy átverik, tehát egy pár perces várakozási időt csak törvénybe kéne iktatni nekik sztem. Én már jártam úgy, hogy a telefonomhoz rendeltem kiegészítőket egy neves webáruházból és egy hátlap mellett kértem még képernyővédő fóliát 1500 forintért. Na a fólia nem volt benne a csomagba. Amikor írtam a ügyfélszolgálatuknak válaszra se méltattak majd telefonálás után ígérték, hogy postázzák. Azóta is küldik.. Ez persze nem vágott földhöz de belegondolni is rossz, hogy valakit így nagy értékben is átverhetnek.
2016. máj. 22. 10:08
 5/16 anonim ***** válasza:
100%

Nem köteles megvárni és ha nincs benne a számla, azzal sem tud mit kezdeni - nála nem tudsz reklamálni, mert nem ő csomagolt, s nem is viszi vissza ilyenkor.

Jól írták, csak sérült csomagolásnál köteles várni (mert ez a szállító cég hibája is lehet), akkor viszont jegyzőkönyvet kell felvetetni vele.


(csak zárójelben jegyzem meg, kissé nonszensz az írásod :-)

"Mit lehetne kezdeni ezekkel a bunkó alakokkal"

"Egyből elküldtem a k... anyjába " )


Amennyiben nem azt kapod, amit megvettél vagy nincs benne számla, az eladónál kell reklamálni, illetve, ha nem hajlik a megoldásra, akkor megemlíteni neki, hogy a fogyasztóvédelemhez fordulsz, s ha erre sem reagál, akkor tényleg megkeresni a fogy.védelmet..

2016. máj. 22. 10:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/16 anonim ***** válasza:
36%

Na a fólia nem volt benne a csomagba. Amikor írtam a ügyfélszolgálatuknak válaszra se méltattak majd telefonálás után ígérték, hogy postázzák. Azóta is küldik


És ehhez mi köze van a futárnak?

2016. máj. 22. 10:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/16 anonim ***** válasza:
65%

"tehát egy pár perces várakozási időt csak törvénybe kéne iktatni "


Ezzel megint az a baj, hogy mégis mire várjon? Írjon egy jegyzőkönyvet, hogy tégla volt a dobozban, nem iphone? Ahhoz tudsz te is vinni két tanút. Videót is tudsz csinálni a csomag nyitásáról.

Azért várjon hogy visszavigye a csomagot? És a csomagszállítás díját te ki is fizeted neki ott helyben? Ehhez is választhatsz másik céget, akár a postát is.


Neki egyszerűen az a munkaköre, hogy odaadja neked a csomagot. Nyilván nem haragudhatsz rá, csak mert a munkáját végzi.

2016. máj. 22. 10:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/16 A kérdező kommentje:
Annyiban van köze hozzá, hogy ha meg tudnám nézni a csomagot ott helyben és baj van ki se fizetem vagy visszakérem a pénzt. Nem logikus? Persze ez csak egy felvetés volt tudom, hogy nem így működnek a dolgok a gyakorlatban. A vásárló ki van szolgáltatva az internetes rendelésnél. Ezek után én valószínűleg sosem rendelek interneten értékes árucikket, mert az unokatestvéremet így verték át egy kávégéppel. Egy másik modellt kapott ami 20 ezer forinttal olcsóbb volt mint amit rendelt és számla nuku. Mehetett volna a bíróságra mert a cég akitől rendelte nem ismerte el a tévedését. Mindez elkerülhető lenne..
2016. máj. 22. 11:31
 9/16 Koplárovics Béci ***** válasza:
100%

"a vásárló meg teljesen ki van szolgáltatva annak, hogy átverik"


Ha nevenincs helyekről vásárolsz csak azért mert ott olcsóbb két forinttal, akkor lehet. Én elég sok dolgot vásároltam már interneten akár Magyarországról, akár külföldről, még sosem kaptam mást, mint amit rendeltem. Pedig volt többször is, hogy számomra ismeretlen helyről rendeltem, amiről még véleményt sem olvastam.


Ha ennyire félsz, akkor fogod magad és elmész a legközelebbi boltba, és ott veszed meg. Ez persze a legtöbb esetben drágább lesz, de vedd úgy, hogy a paranoiádra kötöttél biztosítást.


Egyébként tényleg nem köteles megvárni. Neki nem az a munkája, hogy azt várja, hogy a kedves címzett csomagot bontogasson, hanem az, hogy kiszállítsa a neki átadott árut nem kevés címre. Ha mindenhol csak két perceket várna, akkor másnapra sem végezne. Jó nagy bunkó voltál, hogy anélkül küldted el őt melegebb éghajlatra, hogy nem tudtad mik a lehetőségeid, mik az ő kötelességei.

2016. máj. 22. 11:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/16 anonim ***** válasza:
100%
Aha, majd ő visszamegy és elszámol egy felbontott csomaggal...
2016. máj. 22. 11:43
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!