Rendeltem egy csomagot, nagyon kellene, hogy megkapjam végre, de a csomagküldő szolgálat már 2 napja ül rajta, szerintetek kinél panaszkodjak?
Figyelt kérdés
egy közel 200.000ft értékű csomagról van szó, a csomagküldő szolgálat küldött tegnap reggel egy emailt, hogy 8-18 óra közt várjam... vártam is, de nem jöttek, ma már lett volna dolgom, de ma is feláldoztam az egész napom, de ma sem jöttek... mindkét nap figyeltem a netes csomagkövetést, tegnap is, és ma is, azt írja, hogy időhiány miatt nem lett kézbesítve... ha holnap is itthon kell ülnöm, és feleslegesen várnom, az én időmmel vajon ki foglalkozik?
szerintetek annál panaszkodjak, akitől rendeltem, hogy ők nézzenek a csomagküldő körmére, vagy a csomagküldő cégnél?
2014. dec. 11. 18:24
1/1 anonim válasza:
én is jártam már így, hogy vártam a csomagot majdnem 3 hétig, és meguntam, közöltem velük levélben az eladóval, hogy utalja vissza a pénzem, nem tartok igényt tovább a megrendelt termékekre. visszautalták. ez konkrétan az european air import kft-volt. ugyismegveszel.hu oldalon.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!