1/7 Koplárovics Béci válasza:
Milyen okból kifolyólag?
2/7 A kérdező kommentje:
Szóval: a karácsonyi vásárban vettem egy neves törölközőt ajándékba. Sajnos csak otthon vettem észre, hogy az egyik varrás hibás(ki van jőve). Visszavittem nyugtával együtt, megmutattam az eladónak a hibát, aki azt mondta, hogy nem cseréli ki, hanem vágjam le a kilógó varrást. Otthon aztán megnéztem és rájottem, hogy ha azt levágnám, akkor szétbomlana a varrás. Ma újra visszaviszem. Mire számítsak? 15 éves vagyok.
2015. dec. 10. 11:21
3/7 anonim válasza:
Ha van blokkod róla, akkor köteles kicserélni. De nem árt, ha egy felnött is megy veled, mert láthatólag nem vesznek komolyan téged.
4/7 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat! Én is így tudom.
2015. dec. 10. 12:02
5/7 anonim válasza:
Igen, kötelesek kicserélni, ha hibás.
Ha nem akarják, akkor kérd el a vásárlók könyvét. Abba beírod a panaszod, arra kötelesek lesznek válaszolni.
És mondhatod, hogy jelented őket a fogyasztóvédelemnél.
6/7 anonim válasza:
Lógó cérna miatt cserélni? Jézusom.
7/7 A kérdező kommentje:
Kicserélték. És nyilván, ha az elvarrásnál kilógott volna egy cérnaszál, akkor nyilván nem akartam volna kicseréltetni. De mivel ki volt jőve a varrás, azt nem lehetett levágni.
2015. dec. 12. 08:24
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!