Ha vásárolok egy terméket és elégedetlen vagyok a minőségével, mennyi időn belül kötelesek a vásárolt árut kicserélni illetve pénzt visszaadni?
Figyelt kérdés
Konkrét eset: karácsony előtt vettem egy párnát a jysk-nél, 10000ft.ért, kiderült, hogy szar minőség, ugyanis reggelre az alső részből kb.arasznyi területen eltünik a töltet...visszavittem tegnap előtt, de azt mondták ,hgoy ez nem garanciális probléma...ja mert amugy tíz év garancia lenne rá...és hogy használt a párna...mondom ,csak úgy derülhetett ki ,hogy ha használjuk ,azért vettük...most írtam a központjuknak ,de még semmi válasz...2013. jan. 3. 18:42
1/1 anonim válasza:
Semennyi idő után.
Vagy garanciális / gyártási hibás a termék és akkor cserélni kell vagy egyik sem és akkor semmi.
Az, hogy rossz minőségű nem ok a cserére egész addig, míg a funkcióját betölti. Azt meg sosem fogod bebizonyítani, hogy egy párna nem használható párnának...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!