Ebay-en vásárolt termék nem érkezett meg ni a teendő?
Nem levelezni kell vele privátban, hanem hivatalos (ebayes) eljárást kezdeményezni. Ha ekkor nem tudtok megegyezni és nem adja vissza a pénzt, akkor egy kattintással bepanaszolhatod, és ekkor az ebay munkatársai döntik el, hogy jogos-e a pénz visszafizetése. Ha igen, akkor ők kényszerített módon visszaadják neked, tehát az eladó beleegyezése nem kell hozzá. A levelezgetés azért veszélyes, mert időhúzásra is játszhat az eladó. Ha kifutsz a 45 napból, akkor utána már nem indíthatsz eljárást. Amúgy neked semmit sem kell megadnod, mert a meglévő adatok alapján a pénzt 1 kattintással vissza lehet küldeni hozzád.
A my ebayben mielőbb nyiss egy case-t vagy dispute-t vagy akárhogy is hívják manapság. Indoknak azt jelöld be, hogy "item not received"
Ha PayPallal fizettél, akkor semmit nem kell megadnod, vissza tudja küldeni a pénzt. Erről azonnal kapsz egy e-mailt és a bankszámládra is visszakerül néhány munkanapon belül (vagy ha a PayPal számlán volt a pénz eredetileg, akkor oda).
Arra figyelj, hogy van egy határidő, amíg bejelentheted, hogy nem kaptad meg a terméket (Buyer Protection vagy mi a neve). Persze ha enélkül is visszafizeti az eladó, akkor mégjobb, csak vigyázz, nehogy csaló legyen és csak időt húzzon.
Köszönöm a hasznos válaszokat!
Köszönöm, hogy időt szántatok a segítség adásra! :-)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!