Ha az internetről rendelek terméket, és van rá garancia, (2 munkanapja érkezett) de nem vagyok vele megelégedve, vagy elromlik, gyári hibás, ki fizeti a visszaküldést?
Figyelt kérdés
Rendeltem egy zuhanyfejet a neten (vízszűrős) de nem folyik rajta a víz. (csak az első napon volt jó) Vissza kell küldenem. Ilyenkor ki fizeti a postaköltséget?2010. márc. 7. 21:54
1/1 anonim válasza:
A vevőt terheli. De kérhetsz új terméket, illetve az árát is vissza kérheted. Ahogy jobban jársz.
Nem csak az a baja, hogy esetleg valami szennyeződés került bele?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!