Nemrégiben a vaterán eladtam egy hibás terméket, a terméklapon ez fel volt tüntetve, valamint az, hogy nincs garancia. A vevő most perrel fenyeget, mert a termék nála más hibát is produkál. De hát nincs garancia! Szerintetek tehet valamit?
Jaj, ilyen nekem is volt. Pirossal odaírtam, hogy a cucc hibás, semmilyen garancia nincs rá, leütötte villámáron egy kezdő, 2 értékeléses, utána meg hívogatott, fenyegetett e-mailben, hogy átbactam.
Írtam a Vaterának, hogy szedjék már le rólam, korrekt voltam, Vatera írt neki egy mailt, aztán leszállt rólam.
Azóta zárt aukciókat indítok és megkövetelem a 10 pozitív értékelést. :S
vevő hülye, te pedig írj a vaterának akkor.
lehet hogy már megpróbálta gányolni és elkúrta, aztán rajtad akarja behajtani.
Hát szerintem nem egyértelmű a helyzet. Egyértelműen, most a termék HIBÁSABB, mint ahogy írtad. Valaki tehát felelős. Hogy most neki kell bizonyítania, hogy már eleve nem működött, vagy neked, hogy nálad még működött, azt nem tudom... Mindenesetre a nincs garancia nem azt jelenti, hogy bármilyen sz*rt elküldhetsz úgy, hogy azt állítod, működik, kicsit hibás, közben meg sosem működött, és utána a nincs garanciára mutogatsz. Szerintem vedd vissza, és ügyelj az ilyenekre!
És igen, tehet valamit. Feljelent csalásért, mert nem csíkozósat küldtél, hanem nem működőt!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!