Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Nemrégiben a vaterán eladtam...

Nemrégiben a vaterán eladtam egy hibás terméket, a terméklapon ez fel volt tüntetve, valamint az, hogy nincs garancia. A vevő most perrel fenyeget, mert a termék nála más hibát is produkál. De hát nincs garancia! Szerintetek tehet valamit?

Figyelt kérdés
2010. dec. 21. 14:40
 1/9 anonim ***** válasza:
Mennyiért adtad el?
2010. dec. 21. 14:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
7000Ft-ért ment el, postával együtt. Ezeket elég sokért viszik, már csak a hűtője miatt is. Egy 8880GTX volt.
2010. dec. 21. 15:10
 3/9 anonim ***** válasza:
8880Gtx lol :D
2010. dec. 21. 15:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
Kérdés, hogy pontosan megjelölted a hiba okát, vagy csak általánosságban hibásként jelölted meg. Mert előbbi esetben jogos a reklamáció, utóbbi esetben nem. Bár kötve hiszem, hogy 7000Ft miatt beperel.
2010. dec. 21. 15:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:

Jaj, ilyen nekem is volt. Pirossal odaírtam, hogy a cucc hibás, semmilyen garancia nincs rá, leütötte villámáron egy kezdő, 2 értékeléses, utána meg hívogatott, fenyegetett e-mailben, hogy átbactam.

Írtam a Vaterának, hogy szedjék már le rólam, korrekt voltam, Vatera írt neki egy mailt, aztán leszállt rólam.


Azóta zárt aukciókat indítok és megkövetelem a 10 pozitív értékelést. :S

2010. dec. 21. 15:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
7000 forinttal szerintem nem foglalkozik a rendőrség, pláne, hogy odaírtad, hogy nincs garancia.
2010. dec. 21. 15:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 A kérdező kommentje:
Köszönöm mindenkinek a válaszokat. Korábbi kérdésre válaszolva, ki írtam, hogy csíkoz, mert nálam azt csinálta. Nála állítása szerint nem ad képet, és cseréljem vissza. Csakhát nincs garancia. Hibás cuccra sehol sem láttam még garanciát.
2010. dec. 21. 15:41
 8/9 anonim ***** válasza:

vevő hülye, te pedig írj a vaterának akkor.

lehet hogy már megpróbálta gányolni és elkúrta, aztán rajtad akarja behajtani.

2010. dec. 21. 16:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
100%

Hát szerintem nem egyértelmű a helyzet. Egyértelműen, most a termék HIBÁSABB, mint ahogy írtad. Valaki tehát felelős. Hogy most neki kell bizonyítania, hogy már eleve nem működött, vagy neked, hogy nálad még működött, azt nem tudom... Mindenesetre a nincs garancia nem azt jelenti, hogy bármilyen sz*rt elküldhetsz úgy, hogy azt állítod, működik, kicsit hibás, közben meg sosem működött, és utána a nincs garanciára mutogatsz. Szerintem vedd vissza, és ügyelj az ilyenekre!


És igen, tehet valamit. Feljelent csalásért, mert nem csíkozósat küldtél, hanem nem működőt!

2010. dec. 21. 17:25
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!