Lehet ilyen esetben panaszt tenni, valahol ahol el is érek valami olyan embert, aki felelősségre vonhatja a vevőszolgálatosokat?
Egy népszerű áruházlánc, a következőt válaszolta, egy általam feltett kérdésre, hozzáteszem, nem először kapok, ilyen frappáns választ tőlük:
A csomag nem tartalmaz szemüveget, ezt külön kell beszerezni hozzá. A gyártói weboldal információi szerint aktív 3D szemüveg kell a termékhez, azonban ennek pontos típusáról nem ad információt. Kérjük próbáljon meg egyeztetni ezügyben a gyártóval.
Termékeinkkel és szolgáltatásainkkal továbbra is készséggel állunk rendelkezésére, melyekről teljes körű felvilágosítást kaphat honlapunkon, illetve ügyfélszolgálatunk e-mail címén; a 061/452 **** és a 061/452 ****-es telefonszámokon.
szerintetek nem röhejes, hogy adnak egy kitérő választ, hogy még véletlen se kelljen utána járniuk, mit is árulnak, aztán 1 bekezdéssel odébb odabökik, hogy ők teljes körű felvilágosítást adnak a termékükről?
Hát szerintem is elég szánalmas hogy van egy áruház, aminek csak egyszer kéne utánajárnia hogy milyen eszközök kellenek ahhoz a termékhez amit árul, de ahelyett hogy ezt megtenné, elvárja hogy minden egyes vevő külön megtegye.
Én elvenném az engedélyét, az tuti.
"Tipikus magyar vagy. Szánalom."
mégis miért, mert utálom, hogy egy üzlet, amitől megvásároltam félmillióért egy tv-t, szarik a fejemre?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!