Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Mo-n hogyhogy szinte mindenki...

Mo-n hogyhogy szinte mindenki ilyen jól él? Nézegettem kérdéseket azzal kapcsolatban, hogy ki mennyit keres, és a legtöbben 200-400e Ft körül írtak. Ezt nagyon nem tudom elhinni, hogy ilyen jó a fizetés itt.

Figyelt kérdés

2014. nov. 24. 21:59
1 2 3 4
 11/33 anonim ***** válasza:
37%

Amikor csak arra a kérdésre kell válaszolni, hogy kinek mennyi a nettó keresete, akkor azért nincsenek megkülönböztetve a válaszolók életkor, szakmai tapasztalat alapján sem- én sem pályakezdő vagyok, így nem 200 eFt az alapbérem.

A netes válaszadás pedig sosem volt reprezentatív- nap közben inkább van ideje válaszolni:

- a munkanélkülinek

- az édesanyának, aki gyermeket nevel otthon

- a nyugdíjasnak

- annak a szellemi, akár vezetői munkát végzőnek, akinek részben kötetlen a munkaideje vagy szakértői munkát végez.

Ő valószínűleg szívesebben is megosztja névtelenül a keresetének összegét, mint az első három.

2014. nov. 25. 15:19
 12/33 anonim ***** válasza:

...és az sem mellékes, hogy valaki egyedül él-e a fizetéséből pl. saját ingatlanban vagy egy egész családot tart el egyedül a keresményéből egy albérletben vagy devizahiteles házban.

Nemcsak a bevétel, hanem a kiadás is fontos lenne ahhoz, hogy lássuk, tényleg jól él-e valaki.

A 4 fős családját egyedül a 400 eFt-os fizetéséből eltartó családfő bizonyára más színvonalon él, mint aki egyedül él meg ennyi pénzből.

2014. nov. 25. 15:21
 13/33 A kérdező kommentje:
az én szüleim siralmas összeget keresnek sajnos :( 80-80 ezret és összesen (egyéb jövedelmek) kb. 200-220 ezret. tudom gáz, most lel ehet csórózni
2014. nov. 25. 16:23
 14/33 anonim ***** válasza:
20%