Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Átvertek egy boltban, mit...

Átvertek egy boltban, mit tehetek ilyenkor?

Figyelt kérdés

Egy 17 éves lány vagyok, egy közepes városkából. A mai napon, 2010. 01. 13-án bementem egy helyi 100Forintos boltba tollat és tollbetétet venni, gondoltam olcsón megúszom. Odamentem a pulthoz, egyébként az eladó pasas nagyon előzékeny, volt segített, hol találom. Na kiválasztottam egy tollbetétet (ócska minőség, látszott rajta) a tartódobozra rá volt írva, hogy 35Ft/db. Aztán még elvettem egy tollat, aminek a tartóján 150Ft állt. a pénztárnál a pasas a kis kézi számológépbe beüt 200+200-at és vigyorgó pofával mondja hogy 400 Ft lesz. Erre én mondtam, hogy a tollbetét dobozára ez és ez van írva, erre azt felelte, hogy az a tartódoboz régi ára, nem szedték le. A tollra sem a volt írva, hogy 200.. Na mindegy elvittem végül a tollat, de már ezt is jócskán megbántam. Blokkot nem kaptam...


Tudom, egy 100Ft-os bolttól nem kell sokat várni, de ez akkor is szabályokba ütközik. Fel kellene tüntetni az árakat, blokkot kéne adni...stb.


Hol kellene jelentenem? Szeretnék az ügy végére járni, iszonyatosan felbosszant, hogy EU-ban ilyet megtesznek. És még jó pár nénit/vásárlót átvágnak hasonló módon..

Egyáltalán, ha jelenteném ezt, foglalkoznának vele?

Komolyan vennék egy 17 éves lány bejelentését?


Sajnálom, hogy ilyen hosszúra sikerült! A segítséget előre is köszönöm!


2010. jan. 13. 15:25
 1/10 anonim válasza:
59%
nem lett volna muszáj kifizetni, ott is lehetett volna hagyni, ha ennyire zavar, majd legközelebb tedd ezt, és nem fog idegesíteni
2010. jan. 13. 15:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
86%
Ó hát tudod hányszor jártam én már így. Hipermarketekben meg máshol is. Ilyenkor max. azt csinálom, hogy nem kérem a cuccot, és otthagyom a pénztárnál. Akárhova is mész, nem foglalkoznak veled, mert ez úgymond nem átvágás, mert nem vagy köteles megvenni a terméket, ha nem tetszik az ára. Ott is hagyhatod, és akkor nem számolja. Erre csak annyit mondanak, hogy tévedés történt.
2010. jan. 13. 15:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim válasza:
84%

engem 11 évesen vágtak igy át -.-

vettem egy 90 ft.s csipszet és az eladó azt mondta h 150 FT. de mondtam h nem 90 forint..? és akkor mondta h ja elnéztee. :S

2010. jan. 13. 15:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
83%
Kérjél számlát mindig, nehogy rajtad meg másokon gazdagodjon már meg.
2010. jan. 13. 15:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim válasza:
88%
én úgy tudom, hogy amennyiért ki van írva annyit kell fizetned, nincs olyan, hogy ez a régi ára. Mi egyszer úgy jártunk, hogy ki volt írva, hogy egy jégkrém 250 Ft és 400 Ft-ért akarták nekünk eladni, aztán apukám szólt, hogy 250 Ft-ért van kiírva erre a dolgozó mondta, hogy fordítva van a tábla de apukám nem hagyta ennyiben a dolgozó hívta a főnökét aki egyből mondta, hogy adja 250-ért mert tudta, hogy ez a szabály.
2010. jan. 13. 15:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 A kérdező kommentje:

Köszönöm a gyors válaszokat! Arra még nem jött, hogy kinek jelenthetem.. Blokkot úgy tudom, kötelesek adni, tehát már ez hiba, na de az, hogy más van kiírva... Én egyszer valahol hallottam, hogy ezért csúnyán megvághatják a boltot! azt a cuccot, amire nem volt szükségem vissza is utasítottam, de akkor is, a tényen nem változtat... Szeretném jelenteni valakinek, egy ellenőrt csak kiküldenek már...


Ez a 9 éves koros válasz meg... A francba is, kell a toll, mivel holnap nincs mivel írjak a suliban..:S

2010. jan. 13. 15:50
 7/10 anonim ***** válasza:
100%

Ami fel van tüntetve árként azt kell kifizetni.Ha az eladó nem tünteti fel az árat, akkor magára vessen.

Menj el az Apehhez és mondd el mi történt veled és nyomatékosan közöld, hogy nem adtak blokkot. Aztán hívd fel a fogyasztóvédőket.

Nekünk olyan jó tanácsokkal szolgáltak, hogy a Tesco kommunikációs igazgatója igaz hogy levélben de saját kezűleg kért bocsánatot az alkalmazottak viselkedésért és hozzánemértéséért.

2010. jan. 13. 15:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 A kérdező kommentje:
Az első válaszolónak pedig: Oké, Ott is lehet hagyni, de akkor is az eladó hibázott, és ugyanúgy bosszantana, és úgyanúgy fel lennék háborodva, be akarnám jelenteni, blabla... hogy ne csináljanak ilyet. Még csak elnézést sem kért a bunkója. Szutykos kis 100Ft-os..:@
2010. jan. 13. 15:53
 9/10 A kérdező kommentje:
Utolsónak nagyon szépen köszönöm! Így teszek!
2010. jan. 13. 15:54
 10/10 anonim ***** válasza:
100%

APEH és Fogyasztóvédelmi főfelügyelőség.

Megírhatod a tékozlóhomáron a bolt nevével, címével.

2010. jan. 14. 07:53
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!