Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Mit tehetek ilyenkor? Mert...

Mit tehetek ilyenkor? Mert úgy érzem hogy átvertek.

Figyelt kérdés

A nyáron vettem egy Samsung Diva telefont. Pár hete elromlott, be sem kapcsolt. Mivel garanciás, bevittem a telenorhoz. Két hét után visszaküldték, hogy javíthatatlan és nem rendeltetésszerűen használtam, ezért romlott el...

Kihez fordulhatok ilyenkor?fogyasztóvédelem?


2010. dec. 10. 23:31
 1/5 anonim ***** válasza:
100%
hogy nem rendeltetésszerüen? mi volt vele azon kivül hogy nem kapcsolt be?
2010. dec. 10. 23:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
100%
Igen hozzájuk.
2010. dec. 11. 00:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
100%
a fogyasztóvédelmet keresd meg, azok olyanok, mint a vérfarkasok ha szagot fognak! :) Nekem is ők intézték el, hogy cseréljék a mobilom! ha a többi magyar állami szerv is igy működne, akkor kint lennénk a gödörből!
2010. dec. 11. 07:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat!
2010. dec. 11. 10:46
 5/5 anonim ***** válasza:

ha 6 hónapnál korábban vetted a telefont akkor a szervíznek igazolnia kell hogy a te hibádból lett rossz (nem csak annyi hogy azt mondják, be kell vizsgálni) ha 6 hónál idősebb akkor kérd a telefont és vidd el te bevizsgáltatni


én így tudom...

2010. dec. 11. 23:12
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!