Az USA-ban a kuponozás miért éri meg a bevásárló központoknak?
Többször láttam az egyik csatornán, hogy amerikaiak egy táskányi kuponnal felszerelkezve elindulnak bevásárlókörútra. Telepakolnak 3 nagy bevásárlókocsit, és a kuponoknak köszönhetően elenyésző összeget kell csak kifizetniük érte, teszem azt fel 700 dollár helyett 2-t.
Ez miért/hogyan éri meg az üzleteknek?
Egyáltalán hogyan kapnak kupont?
extrém szituáció. USAban nincs olyan, mint nálunk, hogy egyszerre 1 kedvezmény érvényesíthető csak.
Adják ki a kuponokat és a vásárlók 99,99%a csupán 1 fajtát használ fel. Az igazán elszántak meg gyűjtik őket és egyszerre 50-60 db-t használnak, a kedvezmények meg összeadódnak.
Egyszeru marketing.
Az ember abba a boltba megy, ahova a legtobb kupont osszegyujtotte. De nemcsak azt veszi meg, amire van kuponja, hanem egy csomo minden mast. Sokszor olyanokat, amire nincs szuksege, vagy ami luxuscikk... De mindegy mit vesz, az aruhaz nyereseges amig nala koltik az emberek a penzuket es nem a szomszed uzletben.
Ez a $700 helyett $2 az nagyon eros, de elkepzelheto, hogy 50% lejon a termek arabol, vagy 1et fizet 2 kap, vagy 1et fizetsz, masikat 50%-al olcsobban kapod. Az aruhaz meg igy is hasznot hajt a termeken!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!