Mi lehet a probléma? Mit kellene csinálnunk?
Édesapám lassan két éve Németországban él, így több mint egy éve onnan kaptuk a családi pótlékot. Szeptemberben elváltak a szüleim, és beadtuk a papírokat, hogy apu helyett anyu kapja. Azóta még nem kaptunk egy fillért sem. Hiába hívtam, mindig azt mondta az automata, hogy minden vonal foglalt. E-mailt is írtam, még október végén. Ezt írták vissza:
Die Bearbeitung erfolgt grundsätzlich nach dem Eingangsdatum bzw. nach der Dringlichkeit des Vorganges (Bearbeitungsdauer derzeit 10 – 15 Wochen).
Bitte sehen Sie deshalb möglichst von weiteren Rückfragen ab.
Már letelt a 10-15 hét, és még mindig nem küldték a pénzt. Mit kellene tennünk?
Családi pótlékról van szó.
Nem, nem oda. Egyébként Szlovákiában lakunk. Először itt akartunk intézkedni, de közölték, hogy ők ilyennel nem foglalkoznak, és intézzünk magunk. Aztán apu kintről segített... Megszerezte a címet, hogy hova kell elküldenünk a papírokat. Azóta ( mégősszel) ő is beszélt velük, és mondták, hogy még feldolgozzák, stb..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!