Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Mi lehet a probléma? Mit...

Mi lehet a probléma? Mit kellene csinálnunk?

Figyelt kérdés

Édesapám lassan két éve Németországban él, így több mint egy éve onnan kaptuk a családi pótlékot. Szeptemberben elváltak a szüleim, és beadtuk a papírokat, hogy apu helyett anyu kapja. Azóta még nem kaptunk egy fillért sem. Hiába hívtam, mindig azt mondta az automata, hogy minden vonal foglalt. E-mailt is írtam, még október végén. Ezt írták vissza:

Die Bearbeitung erfolgt grundsätzlich nach dem Eingangsdatum bzw. nach der Dringlichkeit des Vorganges (Bearbeitungsdauer derzeit 10 – 15 Wochen).

Bitte sehen Sie deshalb möglichst von weiteren Rückfragen ab.


Már letelt a 10-15 hét, és még mindig nem küldték a pénzt. Mit kellene tennünk?



2014. jan. 28. 19:20
 1/2 anonim válasza:
Ezt nem nagyon értem.Bírósági végzés alapján gondolom édesanyád jogosult családi pótlékra, mivel vele élsz. A családi pótlék igénylést hova adtátok be, nem a Magyar Államkincstárhoz? Családi pótlékról van szó ugye nem gyerektartásról?
2014. jan. 28. 19:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:

Családi pótlékról van szó.

Nem, nem oda. Egyébként Szlovákiában lakunk. Először itt akartunk intézkedni, de közölték, hogy ők ilyennel nem foglalkoznak, és intézzünk magunk. Aztán apu kintről segített... Megszerezte a címet, hogy hova kell elküldenünk a papírokat. Azóta ( mégősszel) ő is beszélt velük, és mondták, hogy még feldolgozzák, stb..

2014. jan. 28. 19:48

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!