Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Etoro probléma, valaki segíteni?

Etoro probléma, valaki segíteni?

Figyelt kérdés

Üdv!


Segítséget szeretnék kérni és, ha van itt valaki aki magyar megköszönném, ha segítene, már persze ha tud.

Nos, beakartam fizetni az alapösszeget, azaz 50dollárt bankkártyáról. Minden rendben ment le is vette szépen a pénzt, de kaptam egy e-mailt ami aggodalommal töltött el.

Mégpedig a következőt:


We noticed that you have recently attempted to deposit

funds into your trading account via credit card.


It seems that your deposit request had been declined by

your bank.


This might occur when Credit Card details we filled in

incorrectly or that the billing address was filled in inaccurately.


Note: only your bank can tell you why your card has been

declined.


In order to successfully complete your deposit we suggest

you take the following steps:


Make sure you accurately fill-in all your credit card information in the credit card deposit form.

Try depositing by using a different credit card or any other means of payment.

Our help is always available, should you experience any problems please contact us at

www.etoro.com/support or +357-25-025060


Thank you,

Customer Support Team Jacob


Ha valaki tud valamit, hogy esetleg mi várható, hogy a pénz elveszett e vagy esetleg megérkezik, azt nagyon megköszönném.


2014. jan. 21. 23:55
 1/1 anonim válasza:
Valószínüleg rosszúl töltötted ki az adatokat.
2014. jan. 26. 14:55
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!