Etoro probléma, valaki segíteni?
Üdv!
Segítséget szeretnék kérni és, ha van itt valaki aki magyar megköszönném, ha segítene, már persze ha tud.
Nos, beakartam fizetni az alapösszeget, azaz 50dollárt bankkártyáról. Minden rendben ment le is vette szépen a pénzt, de kaptam egy e-mailt ami aggodalommal töltött el.
Mégpedig a következőt:
We noticed that you have recently attempted to deposit
funds into your trading account via credit card.
It seems that your deposit request had been declined by
your bank.
This might occur when Credit Card details we filled in
incorrectly or that the billing address was filled in inaccurately.
Note: only your bank can tell you why your card has been
declined.
In order to successfully complete your deposit we suggest
you take the following steps:
Make sure you accurately fill-in all your credit card information in the credit card deposit form.
Try depositing by using a different credit card or any other means of payment.
Our help is always available, should you experience any problems please contact us at
www.etoro.com/support or +357-25-025060
Thank you,
Customer Support Team Jacob
Ha valaki tud valamit, hogy esetleg mi várható, hogy a pénz elveszett e vagy esetleg megérkezik, azt nagyon megköszönném.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!