Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Mit tegyek ez esetben?

Mit tegyek ez esetben?

Figyelt kérdés

Megrendeltem több tonna fát, amit ugyan még nem fizettem ki, de a fa leszállítója eltünt. A telefont nem veszi fel, e-mailre nem reagál. Mit tehetek? A fát beteg, idős, ismerősnek rendeltem, akinek szívességből, a testi-fizikai erőmet lattba vetve, ingyen fűrészelném fel, ő csak a fa anyagdíját, meg a leszállítást(benzinköltség, fuvardíj) fizetné ki.


Új embertől ugyanezt a mennyiséget nem merem megrendelni, mert 2x ennyi fát nem tudok hova tenni, ha véletlenül előkerülne időközben az ürge. Hogy hajtsam elő?



2014. jan. 16. 15:35
 1/3 A kérdező kommentje:

10 m3-ról van szó, 20-at, ha véletlenül ő is előkerülne, meg az új rendelés is megjönne, 20-at nem tudok hova tenni...

Ha beperelem az ürgét(de nincs miért, mert nem fizettem, csak telefonon beszéltünk a megrendelésről, meg e-mailt írtam róla), akkor tuti előkerülne?

2014. jan. 16. 15:39
 2/3 A kérdező kommentje:
mármint annyiról van szó első körben...
2014. jan. 16. 15:43
 3/3 anonim ***** válasza:
mivel még nem került kiszállításra, így írsz egy e-mailt (küldd át magadnak is, hogy meglegyen), amiben visszamondod a rendelést. Ennek marad nyoma és máris rendelheted máshonnan a fát. Írd le, hogy elérhetetlen volt, többször hívtad, írtál neki, de nem reagált, ezért elállsz a rendeléstől, tekintse tárgytalannak.
2014. jan. 16. 15:44
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!