Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Mit lehet tenni ebben az esetben?

Mit lehet tenni ebben az esetben?

Figyelt kérdés
2009.szeptember 7-én vittem be egy üzletbe egy elromlott termékemet, azt mondták ha van valami hívnak. Eltelt 2hét semmi hívás gondoltam bemegyek megérdeklődöm mi van. Mondják, hogy ezt nem tudják megjavítani és kicserélik. Ez történt szeptember 24-én. Eltelt 2 két hét ismételten bemegyek mert lehet náluk nem olyan divat a telefonálás. Kérdezem mi a helyzet a termékkel. Mondják még most sincs. Lassan már 1 hónapja hozzák a csereterméket.
2009. okt. 18. 14:11
 1/2 anonim ***** válasza:

Mondd meg nekik, hogy vagy cseréljék ki, vagy adják vissza az árát, ha meg nem, akkor meg fizetési meghagyással fogod követelni az összeget. Ha még mindig semmi, tedd azt.

Nyilván csak akkor, ha még garanciás.

2009. okt. 18. 14:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
Kérd a pénz visszafizetését. Ha ennyi idő alatt nem tudtak másik terméket biztosítani, vissza kell, hogy adják az összeget.
2009. okt. 19. 10:44
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!