Tudok e valamit tenni ebben az esetben? Többi lent
Figyelt kérdés
Nyár elején vásároltam egy monitort, amely meghibásodott- 2011.09.01-én leadtam a szervizbe ahol telefonszámot, email címet és minden adatot felvettek. Erről kaptam én is egy példányt és ők is. A mai napon meguntam a várakozást és felhívtam őket, azt mondták kerestek de nem értek el sehogy sem. Érte mentem a monitortért, amelyet hazahozva hiányosan kaptam vissza (adapter hiányzik). Van lehetőségem azt mondani hogy köszönöm, nem kérem a terméket hanem fizessék vissza a vételárat? Válaszokat előre is köszönöm!2011. okt. 3. 18:08
1/1 anonim válasza:
Én tudomásom szerint nem ugyan is nem a szerviztől vetted a monitort. Ezt azzal az üzlettel tudtad volna megcsinálni amelyiknél vetted. Ott is csak 3 napon belül ez a 72ó garancia. Utána is van még tudtommal a szavatosság az 6 hónapig de ott neked kell bizonyítanod ,hogy a termék a megvásárláskor is hibás volt. Ez nem oldja meg a kábel problémád. A szervizbe adáskor meg ha tartozékot is küldesz/adsz azt meg írasd rá legközelebb az átvételi elismervényre. Mert gondolom olyat kaptál.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!