Internetről rendelt árut meghibásodás miatt visszaküldtem.4 hónapja nem jött válasz, folytonos zaklatásom ellenére. Mit tudok tenni ebben az esetben?
1./ Az termék postai Feladóvevényét gondosan őrizd meg, mert ez bizonyítja, hogy visszapostáztad a terméket a címükre...
2./ A REKLAMÁCIÓS levelezést mentsd el, nyomtasd ki...
3./ Írj egy részletes REKLAMÁCIÓS levelet a Cégnek, melyben részletesen leírod a panaszod (mikor vetted a terméket, termék pontos neve, ára, mikor postázták, mikor és hogyan romlott el, ügyintézőkkel folytatott megbeszéléseid, visszaküldés időpontja, stb., időrendben, szép sorban)...
4./ A REKLAMÁCIÓS leveled végére írd oda, hogy a Fogyasztóvédelmi törvényekben megszabott javítási vagy kicserélési idő rég lejárt, ha nem kapsz a pénzedért 8 napon belül megfelelő ÚJ terméket, akkor kénytelen leszel a Fogyasztóvédelmi Hivatalhoz fordulni a panaszoddal!...
(Ebben az esetben milliós büntetésre számíthatnak!)...
5./ A levél végére írd be az elérhetőségeidet (neved, telefonszámod, postai címed) és az azonosítás miatt a Megrendelési Számodat is, melyen eredetileg a terméket megrendelted...
6./ A REKLAMÁCIÓS levelet küldd el (Ajánlott, Tértivevényes postai úton!) a Cég megadott telephelyi címére... A levélről készíts 2 másolatot (egyik a tiéd, a másik a Fogyasztóvédelemé lesz, ha szükséges)...
Általában az esetek 90%-ban a szélhámos cégek egy ilyen levélre intézkedni szoktak (visszaadják a Vevő pénzét vagy új terméket adnak a régi hibás helyett) mert nem tanácsos a Fogyasztóvédelmi Hivatallal összeakaszkodni...
Ha a termék nem a te hibádból lett üzemképtelen, akkor minimum 1 év jótállás jár rá, joggal kérted a cserét vagy a javítását!...
Állj a sarkadra, nyugodtan kiabálhatsz is a telefonos Vevőszolgálattal, lássák hogy komolyan kell venni a panaszodat és nem fogsz tétovázni, ha panaszt kell tenned a Fogyasztásvédelmi Hivatalnál!...
Ja, és még azt hozzáfűzném, hogy egy reklamáció esetében MINDENT ÍRÁSBAN rögzíteni kell, még akkor is, ha telefonon beszélsz a Vevőszolgálatossal (akkor azonnal írd le az elhangzottakat és egy emailben küld el nekik "hivatkozva a telefonbeszélgetésre")...
Tudod, "a szó elszáll, az írás megmarad"...
Különben én három webáruházat üzemeltetek, nálunk azonnal orvosoljuk a Vevők panaszát, ha valami hibás (van ilyen sajnos, gyári hiba) akkor postafordultával hibátlan ÚJRA cseréljük a terméket!...
Sajnálom, hogy ilyen szélhámosok rontják el az internetes kereskedők becsületét... :-((
Felesleges az előbbi sok rizsa. Egyszerűen fenyegesd meg őket egy emailben, de jó alaposan, hogy ha nem reagálnak, és nem rendezik az ügyet x napon belül, akkor további könyörgés helyett feljelented őket minden létező hatóságnál, úgy mint Fogyasztóvédelem, rendőrség, NAV, Iparkamara, Pénzügyminisztérium, bíróság stb.
Szerintem fognak reagálni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!