Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Mi a velemenyetek arrol, hogy...

Mi a velemenyetek arrol, hogy a Nu Skin mostanaban plakaton es radioban is hirdeti a termekeit?

Figyelt kérdés
2013. ápr. 27. 22:00
1 2 3 4
 1/38 anonim ***** válasza:
Mit kene szoljunk?
2013. ápr. 27. 22:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/38 A kérdező kommentje:

A halozati marketing (MLM) a termektapasztalatok utjan terjedo marketingrol szol, direkt a reklamok dragasaga megkeruleseert (pl egy kereskedelmi csatornan 1 perc kb 1millio HUF). Ha plakatoznak, pont hogy ellenkezoje.

Ennek tekinteteben erdekel a velemenyetek

2013. ápr. 27. 22:21
 3/38 anonim ***** válasza:

Aki elhiszi azt a maszlagot, hogy az MLM lényege, hogy kiiktassák a reklám költségeket az egy vágni valóan nagy marha.


Ennek fényében egyáltalán nem meglepő.

2013. ápr. 27. 22:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/38 anonim ***** válasza:
Hol van plakát? Melyik rádión? Egyébként a harmadik válaszolónál a pont.
2013. ápr. 27. 23:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/38 A kérdező kommentje:
Idorol idore latom a deak aluljaroban, de lattam mar oriasplakaton is (talan az 5os uton), radioban meg talan a petofin, vagy a kossuthon
2013. ápr. 28. 00:15
 6/38 anonim ***** válasza:

Miért az Avon nem reklámoz? Mégis piacvezető..:-))

De volt már mlm termék Sanoma kiadványban is , fizetett hirdetésként, más cégtől.


Aki tényleg hisz ezekben a mesékben, hogy "nincs marketing költség", szerintem az nem ismeri eléggé a marketinget, vagyis azt amivel elvileg foglalkozik...


A cégnek az is marketing költség, hogy jutalékot kell fizetnie az ügynöknek. Persze ezzel a mézesmadzaggal jól lehet bővíteni a hálózatot, pláne ha egy-két ember, még rá is tesz egy lapáttal és túllicitálja a valóságot. A cég érdeke, hogy fogyjon és népszerűsödjön a termék, nem az hogy gazdaggá tegyen bárkit is egyénileg. Az hogy most médiának fizet, vagy egyénnek, szinte mindegy költség szempontjából. Sokszor hallani, hogy a tv reklámok helyett Nekünk adják a pénzt. Az egyén azért jobb, mert az ha elhiszi hogy ő érte van akkor motivált lesz a terjesztésben. A gond akkor van, ha már nincs motiváció, vagy épp nincs már hova fejlődni és a lufi kipukkan (nem érdekli már az embereket, mert már minden 5-ik ismerős belépett, nem váltak be a wannabe milliomos jóslatok, csökken a fizetőképes kereslet, stb.) Akkor jön az alternatíva keresése, lásd árharmonizáció, vagy média megjelenés, stb.


A hazai helyzetet meg jól mutatják az éves beszámolók.

Nyilván ahol forgalom visszaesés van évek óta, ott változtatni kell. Bár a Nuskinnál talán annyira még nem is vészes, de pl. az Amway már veszteségesen működött tavaly. Illetve már korábban is, csak még nagyobb volt a könyveléstechnikai mozgásterük és lett a mínuszból némi plusz, ahogy az Flp-nél is.

2013. ápr. 28. 07:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/38 anonim ***** válasza:

"Miért az Avon nem reklámoz? Mégis piacvezető..:-))"

Az Avon hol piacvezető? Nem vagy egy kicsit lemaradva? :)


"Aki tényleg hisz ezekben a mesékben, hogy "nincs marketing költség""

Ezt a mesét ki terjeszti? Tudomásom szerinte egyik MLM cég sem.


"az Amway már veszteségesen működött tavaly"

Igen, szegény. Közben piacvezető lett a direkt értékesítésben. Én mondjuk bármelyik multi helyében próbálnék minél kevesebb nyereséget Magyarországon elkönyvelni. De ez én vagyok, az Amway biztosan csak rosszul működik itt, azért veszteséges. Majd összekapják magukat!


De a szám-mániásoknak egy kis nassolni való: 2011-es nettó működési bevétel 4.5mrd forint. Ebből számítva a termékforgalmazók jövedelme cirka 2.6mrd. Mostanában olyan 30e regisztrált tag van, belőlük az aktív max. az ötöde. (A 80% nem vásárol semmit, magának sem, felmerül a kérdés, miért csatlakozott. Őket hívod "veszteseknek", ugye... Pedig nem veszítettek semmit, nem dolgoznak semmit.) A 2.6mrd forint a 6ezer aktív tagra számítva átlag évi 430eFt jövedelem.

2013. ápr. 28. 14:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/38 anonim ***** válasza:

Norbert, ezt szinte szóról-szóra írtam volna én is.

A vállalkozás (esetünkben a nyúskin) tesz magasról mindenkire, adott esetben a saját alvállalkozóira is, amíg optimálisan alakulnak a bevételei a költségeihez mérten. A hálózatosdival a kockázat hárítása révén elsősorban költségektől kíméli meg magát a cég, mint ahogyan arról korábban már írtam is, egy kevéskét.


És ahogyan előttem írták, a stratégia változtatása arra utal, hogy a korábbi elképzelések nem hozták meg az elvárt eredményt, avagy a változtatástól még jobb eredményeket vár a cég. Akárhogy is van egyvalamit jól példáz: rácáfol egy MLM-es propagandaszövegre, miszerint a hálózati értékesítés modernebb, előremutatóbb lenne, mint a hagyományos.


És hogy egy ilyen változtatás milyen hatással van a meglévő hálózatokra? Nehéz megmondani. Véleményem szerint olyannyira erősíti a konkurenciaharcot, hogy gyakorlatilag fel is számolja a hagyományos MLM-es elosztási rendszert azáltal, hogy a cégben pozícióval rendelkezőkkel az új belépők már képtelenek lesznek versenyezni(ráadásul a bent lévők érdekei is megváltoznak, már maga a hálózat sem lesz nyitott bárki számára). De pro és kontra ez rendkívül ingoványos terület, biztosat nem lehet mondani.

2013. ápr. 28. 14:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/38 anonim ***** válasza:

7. névtelen válaszoló:

Minenekelőtt tegyük tisztába, a cég hazai leányvállalatáról írsz, aminek a neve Amway Hungária Marketing Kft, ugye? Forintban írsz, mondhatni egyértelmű, de azért legyen fix.

Egyrészt érdekelne, hogy a számokat honnan veszed. Másrészt kifejthetnéd hogyan számolgattál velük, mert az látszik, hogy gőzöd sincs a könyvelésről. A 4.5 mrd HUF ugyan valóban egy fellelhető adat a cég mérlegében, viszont amit itt erre alapozol annak kb. se füle se farka, ráadásul amíg nem tudjuk honnan veszed, ellenőrizhetetlen.

2013. ápr. 28. 14:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/38 anonim ***** válasza:

"Ezt a mesét ki terjeszti? Tudomásom szerinte egyik MLM cég sem. "


Ez az MLM alapkoncepciója és szent grálja már mióta kitalálták. Persze MO-n ez némiképp módosult a tudatlan nép (és ügynökök...) által, akik következtesen a MARKETING KÖLTSÉGEK hiányáról beszélnek, holott az mlm maga a multi level MARKETING. Helyesen a reklám költségekről volt szó - de ez szintén nagy kamu.


"Igen, szegény. Közben piacvezető lett a direkt értékesítésben. "

A két kijelentés abszolut nem függ össze. Illetve az, hogy egy cég veszteséges a világon semmit nem jelent. Külföldön könyveli el a profitot, kiemeli a tulajdonoskör a profitot, esetleg befekteti a vállalat valamibe a profitot...


"2011-es nettó működési bevétel 4.5mrd forint."....


A nettó árbevételből te hogy tudsz BÁRMIFÉLE következtetést levonni a bérekre vonatkozóan?!

2013. ápr. 28. 16:21
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!