Kaptam értesítőt, hogy ma érkezik csomagom DPD futárral, de ez nem történt meg. Tehetek panaszt?
Egész nap vártam őket,nem mentem sehova,mert levélben azt írták,ma jönnek.
Na de ki tudja megtenni,hogy minden nap otthon ül és vár??? Ráadásul a csomagszám alapján is még valahol a raktárban van.
Hogy képzelik ezt???
Ilona
Kezdőlap0
Ismerősnek jelölések
Üzenetek
9
Értesítések
Fiókbeállítások
Borítókép beállítása
Ilona Orbánné (Ica)
Egyéb nevek megadása vagy módosítása
Adatmódosítás1Tevékenységnapló megtekintése
Idővonal
Névjegy
Ismerősök246
Fényképek
Továbbiak
a profilképed
Profilkép megváltoztatása
Ilona Orbánné
Idővonal
Mostanában
Állapot
Fénykép/videó
Életesemény
Nyilvános
Ilona Orbánné
10 perce ·
DPD Hungária Kft!!! (szállítmányozás)
Évek óta rendelünk a Zooplus-tól. Eddig sosem volt semmi problémám. Most sem velük van a gond, hanem a szállító céggel. (Kőbányán, a X. kerületben lakunk.)
A DPD Hungária Kft. hétfőre ígérte a szállítást.
A csomag nem érkezett meg, bár állítólag kiszállításra került. Telefon, keddre ígérték a kiszállítást. Ja, elfelejtették, majd szerdán érkezik meg. Szerdán telefon a futártól, hogy a csomaggal a VIII.kerületi Páva utcában vár. Állítólag átirányították a X. kerületből a VIII. kerületbe. Most holnapra igérték a szállítást, remélem azt elviszik Kecskemétre.
Ha én pontos címet, irányítószámot adok meg, (amit vissza is igazolnak) akkor milyen alapon írják át az én lakcímemet?
Ez természetesen egy csomó pénzembe, (telefon) és szobafogságra ítélésembe került.
Kérem a DPD Hungária Kft dolgozóit, hogy munkájukat pontosabban végezzék!
Tisztelet a kivételnek, mert azok mindig vannak!
Na akkor most én jövök, GLS panasz:
A megrendelt 12 ezer forint értékű, előre fizetett csomagomat nem kézbesítették (egy telefonhívást se kaptam) arra hivatkozva, hogy nem vagyok otthon - erről e-mail értesítőt kaptam, és csodálkoztam, hiszen itthon ülve vártam a futárt, csengő meg se szólalt. Miután telefonáltam az ügyfélszolgálatukkal és felkeresték a futárt, az közölte, hogy egy pár 100 méterre lévő zöldségesbe dobta le a csomagot (20 percen át nyomoztam, hogy hová, mert pontos címet se kaptam tőlük erről). Ezután kaptam egy vitatható tartalmú e-mailt annyi megnevezéssel, hogy "Palfalvine" részére leadták a csomagot. Most megyek a közeli tömbökbe körülnézni és megpróbálni megtalálni a csomagomat. Szerintem ez felháborító és minősíthetetlen szolgáltatás, és panaszt fogok tenni a futárszolgálatnál.
A birka futárnak annyi esze nem volt, hogy felhívjon vagy felcsöngessen. Kritikán aluli.
# 22 Ez érdekes, mert szerintem a futárcégek közül ők a legmegbízhatóbbak. Ha gyakran rendelsz olyan helyről, ahonnan ők szállítanak, akkor tapasztalhatod, hogy nagyjából azonos időben érkeznek, de ha nem, az sem gond, hiszen a szállítást megelőző napon e-mail-ben jelzik, hogy másnap számítsunk a csomagra, majd a szállítás napján korán reggel egy sms is érkezik, amiben egy 3 órás idő intervallum van megadva, hogy kb. mikor érkezik a futár. Sőt előzőleg, e-mail-ben kapsz egy linket is, ha a másnapi szállítás nem felelne meg, akkor kiválaszthatsz egy számodra is megfelelő napot, de kérhetsz délutáni kiszállítást is. Ha megérkezik, többször dudál, ha kell, fel is hív.
Nekem ők még sosem okoztak csalódást, pedig gyakran rendelünk innen-onnan, 2-3 hetente biztosan hoznak valamit, problémánk sosem volt velük.
Persze ez nem zárja ki, hogy véletlenül ki ne fogj egy ilyen tróger futárt, úgy tűnik neked most elég nagy peched volt. :/
Trans-o-flex se különb!
Az iponról rendeltem több dolgot és a mai napon kellett volna kihozniuk. Többször hívtam őket 10 perces várakozással nem vették fel. Mi van ha ki se hozzák? Szórakoznak az ember pénzével ezek.
# 24 A TOF mindig kiviszi, nekem még sosem volt velük gondom. Viszont lassan itt a karácsony, a futárszolgálatoknál már kb. két hete diliház van, és ez karácsonyig csak egyre rosszabb lesz. Ilyenkor azért érthető, ha 1-2 napot csúsznak a csomagokkal. Persze azért az, jó lenne, ha legalább az ügyfélszolgálatot el lehetne érni...
Amivel viszont ilyenkor nem érdemes foglalkozni, az a Magyar Posta. A szolgáltatásuk kész katasztrófa. 3 héttel ezelőtt rendeltem valamit, 1 hétig bent rohadt a depójukban a csomag, majd 3-4 napig azt játszották, hogy reggelente jött az sms, hogy a csomagom a futárnál van, hozzák, ennek ellenére egyik napon sem jött. Úgy kellett a csomag miatt kétszer is panaszt tennem, mire ki bírták hozni, és még ezek után nagy kegyesen küldtek 1700 forintot kártérítésként. Nyomorultak.
Isten csapása a DPD.
Már 1 hete húzzák az időt, de a csomagot nem akarják hozni.
E-mail-ben azt írják minden nap, hogy a címem pontatlan.
Nem gondolom, hogy nem ismerem a saját címemet.
A szekszárdi depóban van a csomagkövetés szerint a csomag már 1 hete.
A mostani csomagkövetés már ezt írja:
Státusz : Rév-Ker Bt. által feladott küldeményét sajnos nem tudtuk kiszállítani, további informáciért keresse fel ügyfélszolgálatunkat.
A tetves ügyfélszolgálatukat már hívtam korábban, sz@rt sem érnek.
Nyilván feljelentem őket a fogyasztóvédelemnél.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!