Kaptam értesítőt, hogy ma érkezik csomagom DPD futárral, de ez nem történt meg. Tehetek panaszt?
Egész nap vártam őket,nem mentem sehova,mert levélben azt írták,ma jönnek.
Na de ki tudja megtenni,hogy minden nap otthon ül és vár??? Ráadásul a csomagszám alapján is még valahol a raktárban van.
Hogy képzelik ezt???
Nekem is ez az utolsó szállításom a DPD-vel, fel tudnám őket gyújtani mérgemben.
2015 és még mindig ilyen megbízhatatlanok...
Megadták, hogy melyik nap jönnek. Mivel nem tudok otthon ülni, gondoltam felhívom őket. Az ügyfélszolgálattal beszéltem, elvileg tolmácsolták a futárnak is a megbeszélteket. Ők mondták (nem én kértem az időpontot) hogy mikor jönnek, hazamentem akkorra, pedig dolgom volt. Persze nem jöttek. Felhívtam őket újra, és mondtam, hogy ma már ne is jöjjenek. Oké, átadjuk a futárnak, mondták ők. Hát a futár késődélután hívott, hogy 5 perc múlva ott van a háznál...ezt aztán frankón megbeszélték. Automatikusan másnap kellett volna jönniük a csomagért, egész nap otthon volt valaki. Se egy vakkantás, semmi, egyszerűen nem jöttek. Inkább fizetek pár százassal többet másik cégnek, az én időm meg az idegrendszerem egészsége ennél többet ér.
Na, látom régi kérdés, de évek teltek el, és véleményem szerint még mindig ez a legsz@rabb futárcég nálunk.
Soha nem volt még jó tapasztalatom velük, úgy tűnik nem is lesz ez másképp.
A mall.hu-ról rendeltem néhány dolgot, akik legkésőbbi szállításként 05.04-et írták. Gondoltam ez pont jó, éppen itthon vagyok aznap. Tegnap este 9 óra után!!(05.03) kaptam e-mail-t, és sms-t is a DPD-től, hogy ma kiszállítják a csomagomat. Ma reggel 7-kor pedig ezt írták sms-ben: "Előrejelzésünkkel ellentétben csomagját a mai napon nem fogjuk átadni" Hát akkor rohadjanak meg. Biztos, hogy soha többé nem rendelek olyan helyről, aminek ők szállítanak.
Csatlakozom ez előttem szólóhoz! A mall.hu ról rendeltem a DPD futárszolgálat hozná.
Azt írta a futárszolgálat, hogy Hétfőn hozza aznap lemondták nem tudják kihozni, áttették keddre kedden ismét lemondták. Ma szerda van ha nem hozzák én mondom le! és rendelek máshonnan ahol a gls szállít mert ez már idegesítő.
Senkinek se ajánlom azokat a webáruházakat ahol a DPD szállít!
Hát nekem az elmúlt napokban voltak elég rossz tapasztalataim.
Kaptam egy emailt, hogy azon a napon ez és ez között hozzák majd ki a csomagot. Korábban nem, de a kezdő időpontra már otthon voltam. Vártam a csomagot, de nem jött. Este megnéztem a nyomkövetést és meglepődve tapasztaltam, hogy "már átvettem a csomagot" negyed órával korábban, mint a kezdő időpontot írták. A furcsa az volt, hogy sehol egy üzenet, hogy itt van a csomagod, se egy hívás nem volt, pedig szoktak hívni, hogy hamarosan ott vannak, se egy email, hogy sikertelen kézbesítés és megpróbálják újra ekkor és ekkor (ami szokott lenni). Kissé értetlenül álltam a dolog előtt... a csomagom meg sehol. Másnap felhívtam őket telefonon, hogy ez hogy lehet, lehet e ilyen és ha mégis ez a mai világban lehetséges, akkor mégis hol van a csomagom?! Ne és innen lett minden vicces: 1. a futár úgy emlékezett (kiemelem: úgy emlékezett! Nem fel volt írva neki az átvevő neve, esetleg szemigszáma! Hanem úgy rémlett neki!), hogy a szomszéd idős bácsi vette át a csomagom (újabb "vicc": nincs a szomszédomban idős bácsi... a lépcsőházban meg akad pár!). Kérdeztem, hogy ebben az esetben járjam végig a 15 lakást, hogy "bocs, nálad van a csomagom?". 2. "vicc": a diplécser hölgy erre jelezte, hogy "hát akkor én nem tudom!". Hát mondom, kérem szépen, ne zárjuk már le ennyivel??!!! Mégis csak 1.000 Ft a szolgáltatás... mégicsak kint van az éterben valahol a csomagom, amit nem mellesleg ki is fizettem... Hát hogy akkor megnézik, hogy nem lett e rossz csomag beütve és nincs a raktárban valahol és majd visszahír... Azóta is hív!!! 3 munkanap telt el azóta.
Szóval részülről ennyi volt az aggódás.. a segítségnyújtás, vagy hogy esetleg az általuk okozott problémát és kellemetlenséget mielőbb megoldják.
A sztori úgy folytatodott tovább, hogy én még pénteken próbáltam őket újrahívni, nem mellesleg egy jópár levelet is hagytam nekik, amire azóta egyetlen egy válasz sem érkezett. Pénteken 18 óráig írták, hogy elérhetőek, azonban 17:04 perckor már jelezték a telefonban, hogy ők nincsenek bent és hívjam őket munkaidőben, azaz pénteken 18 óráig. Hát jó... ez sem jött be, a csomagom még sehol sem volt.
Hétvégén egyik este csengetnek a kaputelefonon és egy bácsika hív a másik lépcsőházból, hogy torna cuccok voltak a zacskóban és ők ezt nem tudják használni és akkor látták a nevemet a zacskón (még csak akkor látták először: se a futárnak nem tűnt fel, se annak az idős bácsikának aki átvette, se annak aki utána átvette!). Szétszaggatva bár, de hiánytalanul meglett így a csomagom.. a másik lépcsőházból hozták át... még szerencse, hogy nem tudták mire használni a csomagom tartalmát (amit nem mellesleg én fizettem ki)... ha tudták volna, meg sem lenne????? De hogy átmegy így a csomag ennyi emberen, hogy meg sem nézik, hogy mi a pontos cím, hogy kinek a neve van a csomagon és átmegy még a téves címzettnek is úgy, hogy bár nem rendelt abból a ruhaboltból magának cuccot, tán nem is ismeri, de azért így el tud jutni illetéktelenek kezébe a csomagom... és átadták úgy, hogy még egy nevet sem kértek el, vagy hagytak üzenetet, hogy kinél lehet az ÉN csomagom! Átment tévesen a lépcsőházon, tévesen a kapucsengőn, a postaládán és 3 személyen... és nekik ehhez egy szavuk sincs, egy bocsánt kérés, vagy hogy elnézést a kellemetlenségért... igen, tévedni emberi dolog... elnézést kérni is az lenne... de hogy azonosítás nélkül illetéktelenek kezébe adják mások tulajdonát és még azt sem tudják megmondani, hogy ki volt az az illetéktelen és még ezért 1000 Ft-ot el is kérnek... na ez számomra felfoghatatlan és felháborító!
A leghiteltelenebb, megbízhatatlan, tróger futár cég még 2017-ben is!
Évente megszivatnak 2-szer minimum. Soha, de soha nem választanám őket, de a webáruházak ingyen házhozszállítós akcióival akaratlanul is beléjük fut az ember néha.
A legfrisseb élményem egy 300+ ezer ft-os Extreme Digital-os tv ingyen házhozszállítása volt.
Este megkaptam az emailt a bolttól, hogy feladták, majd jelentkezik a futár cég is emailben.
Meg is jött nem sokkal a DPD-s levél, hogy átvették, van csomagkövetési szám is és hogy másnap kézbesítik, DPD garantált 18:00-ás csomagban, ami este 6 előtti garantált kézbesítést takar.
Jól be is rágtam, mert nem volt más időpont az emailben, mint ahogy azt korábban küldték, hogy csak rá kellett klikkelnem a tetszőleges következő 1-2 napra.
Na, mondom nem variálok, mert túl sokszor faragtam már rá a DPD trógersége miatt, inkább este 8-kor kisírtam egy szabit a munkáltatómnál.
Másnap már reggeltől követtem a csomagot. 7 óra után már a 25 km-re lévő depóba ért. Ezután jött a csavar, egy 10 órai bejegyzés, hogy még mindig ugyanott van és a kiszállítás dátuma módosítva...
Hívtam is rögtön a központi számot, hogy ezt most mégis hogy gondolják, mikor maguk miatt ülök itthon szabadságon?!
A csimpánz a telefon másik végén közölte, hogy ő sajnos azt látja a rendszerben, hogy az említett depóig el sem jutott a csomag, úgyhogy ma ezt én már ne várjam.
Kérdeztem, hogy akkor mégis miért van két bejegyzés a követésnél 7 és 10 órai időponttal a depóból?!
Azt ő nem látta. Hát, mondom szép! Ez aztán a színvonal.
Aki csak teheti kerülje őket, és inkább szaküzletbe vagy közeli csomagpontra próbálja a rendeléseit leadni, mert 5 év után sem képesek fejlődést mutatni!
Én is belefutotta az irgalmatlan hibába, hogy DPD-től vártam csomagot.
Minden jól ment a rendelésemmel kapcsolatban, amíg a csomag el nem jutott a futárhoz. Megkaptam az sms-t, hogy ma délelőtt melyik 1 órás tartományban várhatom. Vártam is. És tovább vártam... még tovább vártam, majd benéztem az emailjeimre pár óra múlva. Csodálkozva tapasztaltam, hogy a rendszer szerint nem vagyok itthon és a csomagot !!miattam!! nem sikerült kézbesíteni. Ekkor eléggé ideges lettem. Felhívtam egy ügyfélszolgálatos kisasszonyt, aki persze nem tudott segíteni az ügyben, mert !!én!! nem voltam itthon. Mondtam, hogy a kedves kollégája nem tudja használni a csengőt, se telefonon nem próbált keresni, de a tényen, hogy csak jövőhéten hozzák ki a csomagomat újra, mindez nem változtat. Zsörtölődtem magamban egy ideig, majd lemondtam a vásárlást. Szerencsére az utánvétet választottam, így ez anyagilag nem érint hátrányosan.
Hihetetlen, hogy olyan értelmi fogyatékosok a DPD futárok, hogy egy csengőt sem ismernek fel!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!