Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Ilyenkor mi a helyes lépés?...

Ilyenkor mi a helyes lépés? Fogyasztóvédőket érdemes megkeresni? Ők tudnak valamit csinálni akkor, ha a magyarországi garanciaszervize megszűnt az aktuális terméknek?

Figyelt kérdés

Vásároltam egy laptopot egy vidéki szakboltban. Hangsúlyoznám, szakboltban. Nem vagyok helyi illetékességű, de lakik ott rokonom, és azért vettem meg ott, mert

a, jó árban volt és jó márka;

b, aktuális helyen kívül is rengeteg márkaszervizzel rendelkezik.

Mondanom sem kell, h a laptop meghibásodott 2 hónapon belül. A közelemben lévő márkaszervizt felhívva azt az információt kaptam, h megszűnt az ilyen gyártmány magyarországi szervizelése. Oké, visszamentem a boltba, ahol vettem a gépet és elmondtam amit itt fentebb leírtam. Ott azzal fogadtak, h nyugodtan legyek, a szegedi garanciabolt még él és virul és megcsinálják ott a gépem 2-3 munkanap alatt, majd futár kihozza ingyen a lakcímemre. Ennek hétfőn volt egy hete és a laptop még mindig sehol...

Az előbb felhívtam a boltot, h mizu van mégis akkor most? Erre a csávó...hogy igazam volt, az abban a városbvan lévő szervizt is bezárták, vagy legalábbis ilyen laptopok szervizelésével már nem foglalkoznak. A gépem jelenleg a központi szervizben van és onnan fogják futárral kihozni ha kész lesz. Kérdem én mikorra...azt ő nem tudja, de hívjam fel az ingyenesen hívható zöld számát a központi szerviznek és ott megmondják. Mondom neki, h a zöld szám ismeretes volt eddig is számomra, de én még ott emberi hanggal nem beszéltem. Akkor erre, hogy felhívja ő és visszahív hogy mi van. Azóta is hív...bár még hívhat persze, csak a k.rva anyját az egésznek már de komolyan. :(



2012. márc. 27. 13:31
 1/3 anonim ***** válasza:
Ha a javítás nem megoldható, akkor a szakbolt köteles visszavenni a géped és vagy a pénzt visszaadni vagy egy másik típusú - szervizelhető - gépet adni új garancialevéllel. Mindenképpen először fordulj a bolthoz, ha megtagadják a fent leírtakat, akkor fordulj a fogyasztóvédelemhez.
2012. márc. 29. 09:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:

Köszi a válaszod!


Egy papírt írattak velem alá, amiben vállalják a javíttatást (a bolt íratta alá velem), illetve 15 napon belül kész lesz. Ezért nem adtak cserekészüléket se, mondván 2-3 nap alatt megvan egy ilyen javítás...csak azzal nem számoltak, h nem Magyarországon fogják szervizelni.

2012. márc. 29. 10:29
 3/3 anonim válasza:
Te tudod.
2012. ápr. 9. 11:05
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!