A vásárlóknak ott a fogyasztóvédelem, de az eladókat, üzlettulajdonosokat ki védi meg a vevővel szemben? Hova fordulhatnak?
Figyelt kérdés
Mit tehetek ha egy vevő rendel mindenféle fényképes ajándéktárgyat majd amikor elkészül közli,hogy mégsem kell.Mit tehetek ha a vásárló gyereke összetör néhány terméket az üzletben ,melyet a kedves vevőm nem fizet ki és utána mivel rászóltam a gyerekre beleír a vásárlók könyvébe,hogy udvariatlan a kiszolgálás?Én hova fordulhatok?2011. dec. 29. 11:48
1/5 anonim válasza:
büntetőfeljelentést tudsz tenni garázdaság miatt
a ki nem fizetett tárgyak miatt meg polgári per
legközelebb meg lesz eszed és szépen előre kéred a pénzt
2/5 anonim válasza:
jaja polgári per
ezt akartam én is írni
3/5 A kérdező kommentje:
Hát nem tudom,hogy milyen lenne egy 2000 ft-os ki nem fizetet fényképes bögréért polgári peres ügyet kezdeményezni.
A karácsony előtti nagy hajtásban egész nap gyártottuk az internetes vásárlóknak a fényképes ajándéktárgyakat,hogy el tudjuk vele időben készülni,mert mindenkinek karácsonyra kellett.Szóval azt sem tudom megtenni,hogy csak azután készítem el,hogy már beérkezett a vételára,mert akkor kicsúsznánk a garantált időből.
2011. dec. 30. 11:32
4/5 anonim válasza:
akkor ne perelj csak fenyegesd meg a vevőt
h fizesse ki különben bepereled
szóval blöffölj
5/5 A kérdező kommentje:
Ma már mindenki csak fenyegetőzik,nem veszik komolyan...
2012. jan. 2. 19:19
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!