Telefonoperátorként kérdőíveket kell kitöltetnem emberekkel. Milyen beveztőszöveggel lehet elérni, h minél kevesebben csapják le a telefont?
Az attól függ, hogy miről van szó.
Én például válaszolok ha a bankomtól vagy a T-mobiltól hívnak, és ez bevezető szövegtől független.
Viszont ha valami nem érdekel, akkor lehet akármilyen fülbemászó szövege, akkor leállítom, ha nem hagyja abba, akkor kinyomom. Most éppen valami borotvaárus cég üĺdöz, hozzáteszem nő vagyok, és olyan értetlenek...
Én attól szoktam falra mászni, hogy:
" üdv, XY vagyok és van ÖNNEK egy remek ajánlatom / azért keresem ÖNT "
Miért, hogy hívnak édes bogár? Ja, hát izé...
Egy párszor már töltöttem ki ilyen kérdőívet, de csak azért, mert kedves és élettelteli (nem monoton) volt a lány hangja és megígérte, hogy csak 2-3 perc az egész.
1-2 mondatban térj rögtön a lényegre:D
Vicces, hogy nekem is hívni kell céges ügyfeleket, akik több tízezer forintos havidíjas szolgáltatást rendeltek meg tőlünk, mindenféle kedvezményeket szeretnénk nekik adni, mert sokat költenek, meg minden erre fel meg minden harmadik ember ránk csapja a telefont. Ki érti ezt?
Kössz az eddigi válaszokat, bár sajnos nem sokat tudok hasznosítani, ezért még jöhet bátran tanács.
Am legelőször én is erőszakosabb voltam, de a mostani szövegemmel nincs is rá szükség, meg óránként kb 2 interjú össze szokott jönni :)
Azonban ez is kevés, mert 4 órában 10 kérdőívet kéne kitöltetnem, h 660-at kapjak óránként.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!