Hogy tudom bejelenteni a fogyasztóvédelemnél az emagot?
Figyelt kérdés
Még január 14.-én rendeltem az emagról ami két héttel később se jött meg.
3x beszéltem velük, hogy mi van (akkor még sikerült élő emberrel) és mindháromszor azt mondták, hogy beszélnek a céggel (külsős beszállító). Majd kiderült, hogy nem fogják teljesíteni, úgyhogy két héten keresztül törölték a rendelést amit előre fizettem és még azóta se kaptam vissza a pénzemet. Azóta el se érem őket. A pénzem lebeg az éterben, ők nem válaszolnak semmire.
Hogy tudom őket bejelenteni a fogyasztóvédelemnél?
márc. 7. 10:59
1/2 anonim 



válasza:





Ugyanezeket leírod a fogyasztóvédelemnek is, bizonyítékokat mellékeled. Vagy e-mailben vagy ajánlott levélben elküldöd nekik.
2/2 anonim 



válasza:





A Vásárló (amennyiben Fogyasztó) fogyasztói panaszával kapcsolatosan a területileg illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulhat. Erről bővebb információ az alábbi linken érhető el: [link]
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!