Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Sok ember miért gondolja,...

Sok ember miért gondolja, hogy a jó tapasztalatait is meg kell osztani egy szolgáltatásról?

Figyelt kérdés

Tehát elmegy mondjuk egy étterembe, majd Google-n 5-re értékeli csak azért, mert fél órán belül kihozták az ételt, és nem volt nagyon szar. Ezáltal a sok értékelés közt elvesznek a negatív tapasztalatok, amik valóban segítséget nyújtanának más embernek a választásban.


Egy fizetős applikáció egyszer nagyon sok felhasználótól (tőlem is) jogosulatlanul összegeket vont le. De a felhasználók 90 százalékától meg nyilván nem. Ezáltal az értékelésekből alig derül ki, hogy ez egy totál megbízhatatlan szolgáltatás, mert a 90 százalék összeszemeteli az értékelést.


Legutóbb meg egy használhatatlan, penzlenyúló közterületi wc-nél láttam, hogy a többség 5-re értékelte, mert évekkel ezelőtt éppen működött. Miért kell egy ilyet pozitívan értékelni, ha ő maga is tudja, hogy már 1 hét múlva nem biztos, hogy ugyanaz a helyzet fog fennállni?


okt. 21. 21:08
1 2
 11/13 anonim ***** válasza:
#10 Jól van, te menthetetlen vagy. Ülj le!
jan. 19. 22:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/13 anonim ***** válasza:
Kaptál, csak képtelen vagy értelmezni.
jan. 20. 11:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/13 anonim ***** válasza:
Azért kiemeli… 😆😆😆
jan. 20. 16:16
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!