Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Sok ember miért gondolja,...

Sok ember miért gondolja, hogy a jó tapasztalatait is meg kell osztani egy szolgáltatásról?

Figyelt kérdés

Tehát elmegy mondjuk egy étterembe, majd Google-n 5-re értékeli csak azért, mert fél órán belül kihozták az ételt, és nem volt nagyon szar. Ezáltal a sok értékelés közt elvesznek a negatív tapasztalatok, amik valóban segítséget nyújtanának más embernek a választásban.


Egy fizetős applikáció egyszer nagyon sok felhasználótól (tőlem is) jogosulatlanul összegeket vont le. De a felhasználók 90 százalékától meg nyilván nem. Ezáltal az értékelésekből alig derül ki, hogy ez egy totál megbízhatatlan szolgáltatás, mert a 90 százalék összeszemeteli az értékelést.


Legutóbb meg egy használhatatlan, penzlenyúló közterületi wc-nél láttam, hogy a többség 5-re értékelte, mert évekkel ezelőtt éppen működött. Miért kell egy ilyet pozitívan értékelni, ha ő maga is tudja, hogy már 1 hét múlva nem biztos, hogy ugyanaz a helyzet fog fennállni?


okt. 21. 21:08
 1/9 anonim ***** válasza:
92%
Mit nem értesz...?
okt. 21. 21:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
Olvasás megy?
okt. 21. 21:19
 3/9 anonim ***** válasza:
95%
Rá tudsz szűrni a negatív értékelésekre ha csak az érdekel.
okt. 21. 21:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
100%

Pont akkor lenne haszontalan az, értékelés, ha csak negatívat adnának. Ha 100-ból egy embernél van probléma, az egy jó szolgáltatás. Ha csak azt az egy negatívat látnád, azt hinnéd, rossz a szolgáltatás. De ha 100-ból 40-en panaszkodnak, akkor az rossz.

Az is hülyeség, hogy valaki miért ír jót valami gyorsan változóról, mert te lehet, hogy épp csak egy rossz napot fogtál ki, de a többi 364 napban jó.


Én inkább webshopokon termékeknél utálom, mikor annyit írnak, hogy "gyorsan megkaptam" meg "eddig szuper". Na ezeknek tényleg nincs értelme, mert nem mond semmit a termékről és fél nap használat után nem is releváns.

okt. 21. 21:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
100%

De őszintén, hogy tud valaki ekkora orbitális ostoba kreténséget kérdezni...?

Ugye jelentette mindenki a kérdést?

okt. 21. 21:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
100%
Proli percek
okt. 22. 00:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
100%
Akkor a te logikád szerint ha 1000-ből 1x valami probléma van akkor egy ilyen üzlet értékelései között összesen egy darab negatív értékelés kéne szerepeljen és ez alapján akkor nem mennél oda?
okt. 22. 06:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
100%

Gondolkodj már egy kicsit... ha csak a negatív értékelések jelennének meg, szinte minden szolgáltatásról azt látnád a Google-n, hogy egy szar, amit nem érdemes igénybe venni. Minden cégnek van rossz pillanata, mindenki hibázik, nem lenne olyan, ami előbb-utóbb nem szed össze negatív értékelést. Akkor nem veszel igénybe semmit, mert minden szar?

Nekem nagy segítséget jelent a sok értékelés, nyaraláson pl. úgy választok éttermet, hogy megnézem, mit írnak róla. Ha a nagy többség pozitív, odamegyek vacsizni, de ha arányaiban sok a negatív, akkor nem. Ugyanígy döntök más helyekről is, így általában nem csalódok. Ha mindenhol csak a negatív jelenne meg, azzal nem igazán lennék kisegítve.

okt. 22. 07:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 NTBS ***** válasza:

Mert így lehet objektív képet kapni az adott dologról?

Sokszor előfordul, hogy a negatív értékelés mögött nem valódi gond, hanem emberi rosszindulat áll.

okt. 25. 19:19
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!