Interneten keresztül vásároltunk egy szolgáltatást. A fizetés internet bankon keresztül történt. A szolgáltatás sikertelen volt. Ilyenkor hogyan kapja vissza az ember a pénzét? Milyen jogszabályra kell/lehet hivatkozni? Mi a neve a folyamatnak?
Ezt hívják elállásnak? Vagy ez nem az?
És mennyi idő áll rendelkezésre erre?
A szolgáltató fél azt állítja, hogy megtörtént a szolgáltatás, de nem.
Ilyenkor mi a teendő?
A szolgáltatás az tág fogalom.
Valóban nem mindegy, hogy mégis mi a probléma. Lehet az is, hogy ugrott a pénz, lehet az is, hogy még menthető. Sok dologtól függ.
#5
Akkor mi is annyit tudunk mondani, ami fent le van írva.
A szolgáltatás árát meg buktad.
#7
Ha anoním oldalon nem mered leírni akkor mit vársz?? Honnan tudjuk, hogy mi vonatkozik oda?? Milyen szerződés?? Vagy magán személyes dolog és akkor bukta?? Vagy egyéb cégen keresztül kötött dolog és van remény?? Mekkora összeg??
Sok mindentől függ, hogy mi az ami identartozik. Ha annyit mondhatsz amennyit írtál, azaz semmi hasznosat, akkor nem lehet rajtad segíteni.
Hülye kérdésre csak hülye választ lehet adni.
Business as usual.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!