Mi lesz a kifizetett de át nem vett csomaggal?
Figyelt kérdés
Rendeltem egy ruhát. Ki is fizettem. Nem megyek bele de a futárral akadt egy kis probléma. Így a csomagot nem sikerült átvennem. Ilyenkor visszautaljak a pénzt vagy buktam?júl. 11. 16:05
1/6 anonim válasza:
"visszautaljak a pénzt" - kik? Százmillió helyről lehet rendelni. Vásárlás előtt el kell fogadnod a vásárlási feltételeket, nézd meg újra, hogy ahonnan rendeltél, ott mik az elállás feltételei, és menete.
2/6 anonim válasza:
A termék árát visszakapod, a szállítási díjat nem.
3/6 A kérdező kommentje:
Mi az hogy KIK? Hat ahonnan rendeltem a cég… . Tudom olvastam a szerzodest, de arra nem tert ki ha nem veszem át mi lesz.
júl. 11. 16:18
4/6 anonim válasza:
#3 te most direkt játszod a hülyét? Ahány cég, annyiféle különböző lehetőség, ez látatlanban honnan tudja bárki? Meg van sok egyéb opció, pl egyedileg készített ruha vagy alsónemű vásárlása esetén nem állhatsz el a vásárlástól, ha vámolás volt, azt ki kell fizetned, meg ugye az sem mindegy, hogy miért nem vetted át a futártól, mert az oda-vissza szállítás, a csomagolás, a ki-be raktározás a cégnek pénzbe kerül. Hívd fel mondjuk az ügyfélszolgálatot, ott nyilván el fogják mondani, hogy mik a lehetőségeid.
5/6 anonim válasza:
A futárnak van főnöke. (Bár, ha elküldted a picsába, akkor a főnöke se fog nagyon tenni érted)
A csomagot szinte minden futárcég külön díjazás nélkül átirányítja másik címre.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!