Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Facebook marketplaces hirdetés...

Facebook marketplaces hirdetéseknél is megjrkentek a csalók?

Figyelt kérdés

Elkezdtem hirdetni a hangszereimet marketplacen, mert a jófogáson egyetlen érdeklődés se volt hosszú hónapokig. Ha volt is, szlovákok írtak magyartalanul hogy küldjek email címet, mert a futár csak az alapján tudja szállítani a termékem. Érdeklődtem jófogás ügyfélszolgálaton hogy mi ez és azt mondták hogy csalók, semmilyen adatot ne adjak ki, mert a jófogás nem kér email címet az eladótól.


Aztán most marketplacen a szlovák kamuprofilok, mind kamu képekkel van fent, modell nőket tesznek be profilképnek és van aki ugyanúgy foxpost miatt e-mail címem kéri, de egy merészebb már a bankszámla számom is kérte, hogy csak úgy tud utalni ha megadom. Egyértelmű hogy csalók, de nem értem miért ennyire buta felület a marketplace, semmit nem lehet jelenteni és megölik az oldalt ezek a suttyók, mert naponta bombáznak hogy email kell, de semmit sem kérdeznek hogy milyen a hangszer, csak e-mail. Eszem megáll hogy sehol se lehet nyugta az embernek.


2023. szept. 7. 09:14
1 2
 11/16 anonim ***** válasza:
47%

"Pár éve még előreutalva rendeltem egy melegítő szettet és 2 pulóvert. Bevittem a csomagot és hiányzott egy pulóver"

Pár éve egy kecskeméti webshopos cégtől rendeltem 5 csomag akciós AAA ceruzaakksit, 6 db volt egy zsugorfóliában gyári csomagolásban 4+2 akcióban, tehát 5x6 azaz 30 db akksit fizettem és vártam. Megérkezett egy tenyérnyi csomagocska, alig fért el rajta a vonalkódos címem. Na, mi volt benne? Egy megbontott 6 db-os gyári csomagból kivettek 1 akksit és úgy küldtek 5 db akksit 30 db helyett. 😂

Vagy engem néztek hülyének akkor Karácsony környékén, vagy valami kezdő "idióta" csomagolta. Mindenesetre egy telefonálás és emailváltás után küldték futárral a tényleges rendelésemet, ezt meg visszavitte.

Lehet, hogy az volt a szerencsém, hogy nem bontottam fel, de csak celluxszal volt körbetekerve, így szerencsére átlátszó volt.

Amúgy nem tudom, hogy ez a "vevőnek mindig igaza van" eljárás a nagy webshopoknál hogy éri meg, biztos vannak Amerikában is "ózdiak", akik megrendelik a 3 db 100 dolláros farmernacit, de azt hazudják, hogy csak 1 volt a csomagban és kapnak mellé még kettőt.

2023. szept. 7. 11:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/16 anonim ***** válasza:
100%

@11


Ez a story már rég nem így működik. Komolyabb webáruházak minden csomag összekészítését és lezárását videóra veszik. Reklamáció esetén visszanézik a videót és kiderül a turpisság.


Sufnicégeknél nyilván nem így működik, de tőlük meg csak a hülyék vásárolnak.

2023. szept. 7. 12:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/16 A kérdező kommentje:
Nekem régebben a sportmarktal is volt gondom, de ott korrektek voltak, jeleztem emailben mi a gondom, még aznap hívott az ügyintézőnő. És az nem igazán egy sufni cég.
2023. szept. 7. 12:37
 14/16 A kérdező kommentje:

Marketplacen ilyen üzenetek jönnek, az érdekesebbek tegnap törlésre kerültek, de nagyjából látni ezen is hogy kamu. Egy üzenetet ollóztam össze,


[link]

2023. szept. 7. 12:41
 15/16 anonim ***** válasza:
Jelentés + tiltás. Ennyi.
2023. szept. 7. 15:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/16 Maca111 válasza:
Jó napot Tóthné vagyok ha valaki megadja a számlaszámát az is kamu
ápr. 11. 19:36
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!