Hol találok teljesen home office ügyfélszolgálati állást, ahol jelenleg van felvétel és betanulás online történik? Aki jelenleg ilyen munkakörben dolgozik, szívesen fogadom a segítségét.
Ezt azért càfolnàm kicsit, mert a Vodafone call center pl ilyen, csak jelenleg nincs felvétel.
Óvodapedagógusként sajnos nem tudtam elhelyezkedni ezidáig, máshoz nem értek,dolgozni meg muszáj....
"Ezt azért càfolnàm kicsit, mert a Vodafone call center pl ilyen, csak jelenleg nincs felvétel."
Sajnos azért nincs felvétel, mert egyre kevesebb az igény ilyen emberekre, mivel a Vodafon is erőteljesen megkezdte az AI alapú rendszer fejlesztését, mint a Telekom a Vandát, mert jóval olcsóbb mint az emberi munkaerőt kifizetni, és a kérdések 90%-a megválaszolható egy mesterséges intelligencia által. Ha sikerül is bekerülni ilyen pozícióba az sem tartós, mert folyamatosan egyre kevesebb humán interakcióra lesz szükség, az ügyfélszolgálatot terelik át az AI világába és épitik le a szektort, szóval nem egy bombabiztos hosszútávú munkalehetőség.
Nyelvekkel hogy állsz? Esetleg nemzetközi SSC teamekbe lehet esélyed ha több nyelven beszélsz folyékonyan, viszont a betanítás nem garantált hogy home officeból zajlik.
DTSM-et ajánlom (korábban a T-systems alá tartoztak, most már 4ig).
Az eszközök átvételéhez, illetve azért egy kicsi alap betanításhoz mégiscsak be kell menni, de utána full home office.
Köszönöm szépen a válaszokat!
Sajnos nem igazán van nyelvérzékem, azzal hadilábon állok
HO kulonosebben nincs segol ha nem beszelsz valami nyelvet, illetve mostmar a cegek a hibrid rendszerben vannak heti 1 alkalmas bejarassal minimum.
Egyebkent nehogy azt gondolja barki hogy a HO is annyira hu de tuti dolog mindig egyebkent, de nyilvan ki hogy birja.
Ettol fuggetlen en nem igazan ismerek olyan munkahelyet ahol semmi nyelvtudassal , sima ugyfelszolgalatos melo van HOval.
Pluszban az elsot lepontoztatok de igaza van, a voda a chatbotja miatt eleg sok embertol elvette ugymond a munkat, nem akkora hivasmennyiseget kezelnek mar mint eddig (voltam vodas TL voltam az ugyfelszolgalatos csapatban)
#9 Igen, sok cég kezd visszaállni a hibridre, csak azt nem vagyok képes felfogni, hogy miért. Gondolom a gyepagyú vezetőség miatt. A homeoffice egy tipikus win-win szituáció. A cégnek kevesebb rezsi és kisebb iroda is elég, plusz nagyobb a merítési lehetősége, mert egy Zalaegerszegi cég is tud alkalmazni egy embert Nyíregyházáról, ha épp ott találta meg a megfelelő tudással rendelkező kollégát.
A dolgozónak meg nem kell ingáznia vagy költöznie és sokkal nyugisabban tud dolgozni.
A hibrid amúgy a lehető legrosszabb megoldás, pláne ha "csak mert" alapon muszáj heti 1-2 nap bejárni. Akkor már legyen havi egy alkalom, amikor valami esemény is van, ami miatt bemégy.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!