A vodafone-t miért hagyja hidegen az, hogy az ügyfelei elégedetlenek?
Figyelt kérdés
Rendkívűl haragszom rájuk, a support tevékenységüktől többet vártam.
Írtó lassú az internetem, erre azt mondják, hogy méregessem le. Mintha erre lenne kedvem és időm. Lemértem, eléküldtem, majd jön az újabb email, hogy mérjem le máshol is, meg mittomdomén. De miért? Miért nem jön ki valaki valódi segítséget nyújtani?
Miért engem szívatnak?
Lassú, és ezzel ők semmit sem tesznek.
Nem tudok sehol sem panaszkodni, úgy érzem, hogy nem bírom érvényesíteni a jogaimat.
Segítsetek kérlek, mert hűségidőm van, és szemétség, amit velem tesznek.
2023. máj. 27. 14:30
1/3 anonim válasza:
Hogyan méred? Közvetlenül a végberendezésbe vezetékkel csatlakozva? Mert csak úgy garantál a szolgáltató bármit is, ha van saját eszköz vagy nem vezetékes technika a két eszköz között semmit sem garantál, ha lassú az a te bajod, miért kéne foglalkozzanak vele? Beteszel egy 30 éves 10-es switchet, aztán panaszkodsz hogy lassú? Mert ezt szokták csinálni.
2/3 anonim válasza:
Mert igy is van eleg ugyfeluk, minek foglalkoznanak ilyen szerencsetlenekkel?
3/3 anonim válasza:
Egy szar, hagyd őket ott, én is átmentem másikhoz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!