Elégedetlen megrendelő?
Hát, látta a referenciáidat, hoztad a színvonalat?
Van ilyen egyébként, ha látod értelmét és igényt tartanak rá próbálkozz újra, ha nem akkor add vissza a pénzt aztán folytasd az életed.
Erre nem tér ki a szerződésetek?
Szerződésetekkel nyilván minden rendben van. Leszállítottad neki az anyagot? Legjobb tudásod szerint készítetted, a referenciáid által elvárhato módon? Tegyük fel, hogy volt egy módosító köre, ami megvolt. Innentől kezdve te teljesítetteda rád eső részt.
Ha nagyon nyavalyog két dolgot tehetsz:
-meg akarod őrizni a jó kapcsolatot, ezért rajzolsz neki egy újat for free
-tényszerűen, írásban a szerződés szerint leirod neki, hogy te teljesitettel mindent.
Utolsó vagyok, nyilván vissza is adhatod a pénzt, de mivel már te megdolgoztál azért a pénzért, én ezt az utat semmiképp nem járnám be.
Nehogy elterjedjen rólad, hogy ezt meg lehet veled tenni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!