Amíg egy szolgáltatónál várakozunk telefonon, hogy bekapcsoljanak, költséggel jár?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Emiatt szűnt meg a telefonközpontos "szakma".
Ott megmondták pikk-pakk, hogy foglalt, vagy kapcsoltak rögtön, adott esetben átkapcsoltak egy másik ügyintézőhöz.
Ennél tökéletesebb jelenleg nincs.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Szerintem az lenne a megoldás, hogy mondjuk 5 percig a mi költségünk, afelett a szolgáltatóra terhelik. Szerintem ez jelentősen javítaná a sikeres hívások arányát!
Kicsit off, de a zenehallgatásos várakoztatás még mindig jobb, mint az MI, vagy minek is nevezzem, "akivel" a múltkor összeakadtam, és megkérdezte, hogy milyen témában telefonálok, aztán belezavarodott a válaszomba, és nem tudott mit kezdeni velem. (Én meg vele...) Pedig igyekeztem rövid, tömör választ adni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"Szerintem az lenne a megoldás, hogy mondjuk 5 percig a mi költségünk"
5 perc az rohadt sok! Maximum 1 percet mondanék...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!